feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

25 MEI 2009 : JAM 10.00 PAGI : RAMALAN MANSOR MENANG


terkejut blogger pabila mendengar seorang anak muda mengejutkan rakan semeja dengan perkataan berikut "babi punya umno" penakut nak lawan kita.............dalam benak hati blogger bila pula umno penakut dan bila pula umno babi.yang babi ni hanyalah pkr sahaja.istilah umno tiada teluq dan umno penakut sudah lama kedengaran di sekitar permatang pauh.hari ni bloggger sempat bersarapan di gerai yang terletak berhadapan masjid kubang semang.pergerakan blogger hanyalah sekitar sini sahaja.suasana pilihanraya agak mandom sebab anwar telah dibodohkan oleh najib.anwar sebenarnya memang bodoh dan tak perlu dibodohkan najib. walaupun yang berlawannya ialah calon bebas, namun anwar tetap hentam bn.hentamlah bn anwar.moga-moga kau dapat juga kuasa pm yang telah kau gilakan.dalam hidup anwar semua dia dah rasa. anwar dah rasa yang halal wal haram dalam diri perempuan anwar dah rasa wal haram bagi diri lelaki jambu. anwar dah rasa kaya raya.tetapi yang anwar beum rasa ialah jawatan pm.
umno tahu bahawa anwar ni memang kaki rasa.semuanya dia nak rasa. selagi tak dapat, selagi tu la dia umpan. kali ini dia umpan pilihanraya kecil untuk berceramah bagi hentam umno.silalah anwar.anwar tak pula nak rasa masuk syurga.anwar tak pula nak rasa masuk neraka. hari ini rakyat penanti telah dikencing oleh kemaluan anwar yang amat besar.....(opsss bahasa kesat...blogger dengar dari penyokong pkr tadi).
semua orang dikedai kopi dah ramalkan mansor akan menang. so, sepatutnya name tag tkm dan kereta tkm boleh dah bagi pada mansor untuk digunakan.mansor bleh tidur dengan lena. mungkin mansor hanya berjalan mundar mandir supaya orang penanti kenai dia.jika kita singgah minum teh atau kopi di mana-mana gerai di penanti semua orang kata mansor menang. so, blogger pun kata mansor pun boleh menang la. apapun golongan kuffar tetap Allah beri kemenangan dalam perang uhud.golongan kuffar tetap Allah berikan peluang untk kaya raya seperti yahudi. so, tak perlu pelik kerana kuffar tetap akan tumpas dgn kuasa Allah.