feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MESSAGE YANG MY SRIMUARA TERIMA

PAS BAKAL DIKOYAK SEDIKIT DEMI SEDIKIT OLEH DAP DAN PKR.
ALLAH HUAKBAR!!!!!!

antara perkara-perkara yang boleh membatalkan hukum dosa -dosa besar ialah :


1. isi borang dan jadi ahli pas

2. pangkah pas dalam pilihanraya

3.borang pas perlu diletakkan di sisi mayat bagi memaklumkan kepada yang hadir si mati ialah ahli pas.

4.maklumkan kepada mam yang membaca talkin bahawa si mati ialah ahli dan telah pangkah pas supaya bila di sebut dalam soal jawab alam kubur nanti, senang si mati memberitahu malaikat bahawa saya telah pangkah pas.jadi terlepaslah seksaan kubur dan boleh masuk syurga.
message kedua :
nak cari penceramah maulid nabi atau israk mikraj boleh panggil nga kor meng atau lim guan eng.pas pasti setuju.biar telungkup islam.dap laknat tu baca ayat quran pun pas gelak dan pertahankan.haramjadah punye pengangan agama.islam boleh ditendang-tendang oleh dap.tang sure heboh haram.tang kata umno persendakan quran haram.tang dap baca quran jelas salah dan amat memalukan, boleh pulak....pas memang menang untuk musnahkan islam.

INGATLAH SEKALIAN UMAT ISLAM !!!! PAS BAKAL MENJUAL SURAT PENGAMPUNAN DOSA SEBAGAIMANA BERLAKUNYA ZAMAN KEGELAPAN DI ENGLAND DI MANA GEREJA MENJUAL SURAT PENGAMPUNAN DOSA KEPADA PENGANUT KRISTIAN.PAS SEDANG MENUJU ISLAM YANG SEKULAR DAN BUKAN LAGI LIBERAL.UNTUK ITU, BAGI YANG MERASAKAN DIRI MEREKA BANYAK DOSA, MAKA DOSA AKAN TERHAPUS DENGAN MENGUNDI PAS.MUDAHNYA ISLAM DALAM PAS.