feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

ANWAR MENGHINA FAIRUS

pelihara anjing lebih senang daripada pelihara pemimpin pkr yang kaki rasuah.
20/4/09 Penanti.blogger tertarik mendengar ucapan yang anwar aljuburi sampaikan tentang kes fairus. rata-rata apa yang dapat disimpulkan ialah anwar cuba mnyatakan bahawa fairus tidak bersalah.yang bersalah ialah sprm yang cuba mendedahkan kes fairus.inilah anwar, syaitan pun tetap dia kata malaikat.anwar nak mengalihkan pandangan masyarakat bahawa kes fairus memang dirancang oleh umno.kepala hotak hang.yang pi dedahkan kes tu bukan ker kepimpinan pkr.yang membenci fairus bukan ke malik itik dan zaharin.umno nak kacau pkr wat pe.lantak kau le.bukan umno boleh ambil kerajaan penang.anwar tak baca fakta kerusi kot yang PR di penang begitu kukuh.kalu ada yb pr YANG nak lompat parti pun , bn tak boleh lagi .memerintah.berikut ialah beberapa intipati ucapan anwar yang sebenarnya menghina fairus :
1.mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih pada bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Penanti, Mohamad Fairus Khairudin kerana melaksanakan tugas dengan baik sepanjang perkhidmatannya ( guan eng pun tahu fairus pemalas dan masuk pejabat lambat.tak jaga masyarakat .anwar nak bohong lagi )
2. namanya juga terpahat sebagai Timbalan Ketua Menteri 1 (TKM 1) termuda pernah dilantik dalam sebuah kerajaan Pakatan Rakyat Pulau Pinang. (sebab PR dah tiada calon yang berkelayakan.Nak lantik ustaz maktar BI pun tak lancar.nak lantik Malik itik mamak tongkang pula)
3.Jasanya tetap di kenang kerana pengorbanan dan istiqamahnya dalam perjuangan apabila melepaskan jawatan secara terhormat dengan alasan menyambung pelajar ke tahap lebih tinggi, menumpukan perhatian pada keluarga serta membersihkan namaya akibat difitnah. ( kalau dah tahu nak sambung belajar dan nak tumpu pada keluarga tak usah le jadi adun.kenapa lepas sangkut kes dgn sprm baru ingat keluarga?kenapa selepas kepimpinan pemuda pkr dedahkan isu ini baru nak ingat sambung belajar?sprm jalankan tindakan selepas pemuda pkr yang buat report.betul kan?
4.Apa yang laksanakan sepanjang menjadi TKM 1 dan Adun akan disambung oleh individu lain yang bakal memenangi pilihanraya kecil kali ini. ( sah malik itik dan ustaz maktar bukan calon tkm.ini bermakna ustaz maktar tak akan merasa nikmat exco)