feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

SOMBONGNYA KETUA AMK PKR DAN KECEWA KERANA TIDAK DAPAT HARTA

KETUA AMK:SHAMSUL ISKANDAR ADALAH PEMBELOT DAN BERJUANG KERANA INGINKAN HARTA DAN KUASA SECARA KUKU BESI.BUKAN BLOGGER KATA, TAPI KAWAN-KAWAN BELIAU YANG NYATAKAN SENDIRI.MELALUI INTIPATI UCAPANNYA DALAM KONGRES BARU-BARU INI PUN MENUNJUKKAN BELIAU SECARA TERBUKA MELAKUKAN AMALAN RASUAH KUASA.


BERIKUT IALAH PETIKAN UCAPAN SHAMSUL ISKANDAR MAT AKIN KETUA AMK PKR YANG JELAS MEMBUKTIKAN BELIAU KECEWA DAN SOMBONG SERTA MENYINDIR PAS SECARA TERBUKA.TAPI PAS BODOH SAHAJA AN RELA DIBODOHKAN.

1.AMK dengan ini memberikan peringatan kepada kerajaan-kerajaan negeri Pakatan Rakyat. Jangan berdolak-dalik dengan seribu satu alasan. Pembersihan kerajaan daripada anasir BN mesti dilaksanakan tanpa bertangguh," kata ketuanya Shamsul Iskandar Md Akin

2.Shamsul Iskandar mengkritik kerajaan gabungan PKR, DAP dan PAS yang didakwanya "cuai melaksanakan janji" untuk membuat pembersihan dalam pentadbiran "sehingga ke akar".

3.Beliau turut mempersoalkan ahli-ahli parti itu yang diketepikan dalam jentera kerajaan negeri Pakatan dengan "alasan bukan-bukan", termasuk tiada pengalaman. ( INILAH BUKTISALAHGUNA KUASA.DAH TIADA PENGALAMAN DIAM SAHAJALAH.NAK APA LAGI.INGAT AHLI PKR ADA PROFESOR TU PANDAI SANGAT KE.PANDAI BAHAM WANG RAKYAT BETULLAH.NAK GUNA CARA BELAKANG DAN BERIKAN KUASA.INILAH NAMANYA RASUAH.TERANG-TERANG PKR AMAL RASUAH.)

4."Kenapa sehingga ke hari ini mereka masih tidak diangkat memainkan peranan utama memberi sumbangan dalam perencanaan dan operasi kerajaan-kerajaan negeri?" katanya. Dengan nada amaran, Shamsul Iskandar berkata, sekiranya terdapat pemimpin kerajaan Pakatan yang teragak-agak, takut kepada risiko dan perubahan, pergerakan itu tiada pilihan selain menggantikan pemimpin itu. "Sekiranya ada pemimpin-pemimpin kerajaan negeri Pakatan teragak-agak, gentar untuk membuat perubahan, takut kepada risiko; kita tidak ada pilihan selain menuntut perubahan dalaman untuk menggantikan mereka dengan pemimpin yang benar-benar mampu memimpin dan membuat keputusan. ( SIAPA DIA NAK TUKAR PEMIMPIN PR.KUKU BESI PUNYA MELAYU PKR.HANG INGAT HJ HADI DOK KERJA BAWAH PUNGKUK HANG KA?)

5.Beliau menafikan tuntutannya itu difokuskan kepada peluang perniagaan semata-mata. "Peluang itu saya buat (gariskan secara) umum. Bukan sekadar peluang perniagaan, (tetapi juga) peluang dalam struktur kerajaan negeri, (dan) peluang dalam institusi-institusi pendidikan. "Peluang dalam perniagaan itu, apa masalahnya kalau ada keuntungannya kepada rakyat. Yang kita tolak, perniagaan yang ada (unsur) rasuah, penyelewengan dan korup," katanya- (INILAH BUKTI JELAS SHAMSUL KECEWA KERANA TAK DAPAT PROJEK DAN KUASA DI BAWAH PAKATAN RAKYAT.SHAMSUL MAHUKAN SEMUA URUSAN NEGERI DISERAHKAN KEPADA ORANG PKR DALAM PR.INILAH NAMANYA DENDAM KESUMAT "HARAMJADAH" BERNAMA SHAMSUL.KATA NEGARA MILIK RAKYAT.HANG INGAT RAKYAT KAT MALAYSIA NI SEMUA SOKONG PKR KER?BODOH, TOLOL!!!!PAKATAN RAKYAT MACAM GAMPANG!!!!CAKAP MACAM DAJJAL MATA SATU!!!!!CAKAP TALAK SELUPA BIKIN.MAKAN WANG RAKYAT.NAK KUASA IKUT CARA BELAKANG.....MAIN PUN SUKA BELAKANG......