feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

ANTARA DUIT DAN BURIT = POLITIK DAN AGAMA DIGADAI

AKSI NI YANG PALING CHUA SOI LEK SUKA.BUKAN MAIN SUKA HENTAM MELAYU.INGAT!!! SOI LEK LU KAKI BURIT MACAM ANWAR GAK.CUMA ANWAR SPECIAL ADA PUSING BELAKANG....
UMNO TERJEBAK DENGAN WANG SEWAKTU ZAMAN ANWAR.ANWAR BAWA POLITIK WANG SECARA SENYAP DALAM PKR.PAS PULA DOK TAGIH WANG DARI PKR.MAKA LAHIRLAH NEW GROUP DALAM PAS.ERDOGAN YANG TAMAKKAN DUIT DAN BURIT.TANYA HUSAM DIA SENDIRI MAU INGAT PERANGAI BURUK DIA TU.



TRAGEDI SOI LEK DAN BURIT YANG DIBAHAMNYA.

SUMBER : BLOG GAP


dato soh chee wen pernah menggegarkan dunia bursa saham tidak lama dulu. skandal kerugian berjuta2 saham masih di dalam kes mahkamah. namun selepas anwar bebas dato soh chee wen merupakan orang cina ke 2 selepas tian chua yang menganggotai kelab tukang kipas di rumah no 1 jalan setiamurni 1. tak kira masa siang dan malam dato soh sentiasa berada di sisi anwar. hanya pada waktu solat jumaat sahaja beliau tidak dibenarkan masuk masjid kalau tidak tugas katib pun diambil alihnya demi menunjukkan kesetiaan kepada anwar.dato soh chee wen merupakan pakar strategi politik kepada bekas presiden MCA ling liong sik.beliau juga merupakan rakan niaga yang aktif bersama anak presiden MCA iaitu ling hing liong.dato soh chee wen melihat anwar sebagai future prime minister, anwar perlu kan wang maka aku beri dia wang.kini dato soh menjadi orang penting anwar. beliau merupakan back up financial anwar,back up financial PKR,backup financial pejabat PKR negeri,backup financial dengan memberi gaji bulanan pemimpin PKR dan AMK pusat !bagaimana kenyangnya kepala erdogan husam musa dibiayai oleh towkay cina andrew leong begitu jua lah anwar mendapat dana daripada dato soh ! tidak lupa juga betapa kayanya dato soh membiayai portal malaysiakini !satu web yang terang2 memperjuangkan artikel 11 !dato soh chee wen melihat peluang menemukan anwar dan soi lek merupakan satu political mileage terbesar dalam hidupnya.peluang kembali aktif bisnes makin bersinar.akhirnya pertemuan dua ahli politik terdesak ini di lakukan. aku anwar jadi hero melayu dan kau soi lek kasi hantam melayu, nanti depan mata cina kau lah hero. WIN WIN SITUATION. kita saling mempergunakan sama sendiri.haha..dua ahli politik terdesak ini gelak ketawa di cafe mount kiara.gelaknya bagai orang kaya yang baru dapat harta ! anwar menepuk2 bahu soi lek. ok dato kita jalankan tugas kita kata2 terakhir soi lek kepada anwar.


PERJANJIAN SULIT DIPERSETUJUI



perjanjian dimetrai di cafe mount kiara.sama lah perjanjiannya diantara anwar dan yong teck lee.lokasinya sama dan agendanya turut sama bantai melayu !maka berlakukan penghinaan untuk kesekian kali kepada bangsa melayu. satu demi satu pihak2 berkepentingan cuba menggugat hak bangsa. kini chua soi lek sudah menjadi budak suruhan anwar.meneruskan tradisi kurang ajar kepada melayu.anwar yang gila akidah politiknya sudah boleh berbangga kerana kaedah political animalnya semakin berjaya.walaupun dihatinya sudah lama mengatahui hati melayu sudah lama terluka ! arrgg peduli apa bisik hatinya.