feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MENGAPA SALEHUDDIN PELAWA KHAIRY?



Memandangkan semakin hari Khairy telah ditolak oleh Perwakilan Pemuda Umno untuk bertanding Ketua Pemuda, Ketua Dewan Pemuda PAS, Salahuddin Ayub pula semalam secara rasmi mempelawa Khairy sepertimana dipelawanya kepada Tengku Razaleigh untuk menyertai Pakatan Rakyat.Salahuddin Ayub .... buat tawaran kepada Khairy sertai Pakatan RakyatTawaran dikemukakan ekoran situasi tidak menentu nasib yang menimpa Khairy dalam merebut jawatan Ketua Pergerakan Pemuda Umno. “Saya nampak Khairy kini susah untuk melepasi kuota pencalonan apatah lagi memenangi jawatan Ketua Pergerakan itu,” kata Salahuddin di lobi Parlimen.PAS dan PKR sedia melupakan apa yang pernah dilakukan selama ini oleh Ahli Parlimen Rembau itu.
“Dia boleh memberikan sumbangan kepada Pakatan Rakyat daripada hanyut atau diketepikan Umno begitu sahaja. Saya takut dia menjadi mangsa kepada kepada percaturan yang ‘hebat’ dan ‘brutal’ yang berlaku dalam Umno kini,” ujar Salahuddin yang juga Ahli Parlimen Kubang Kerian.
APAPUN YANG DISEBUT OLEH KETUA PEMUDA PAS INI, IANYA MENGGAMBARKAN BAHAWA KHAIRY BLEH MENJADI ASET KEPADA PAKATAN RAKYAT.PAS SANGGUP LUPAKAN KUTUKAN KHAIRY KE ATAS PAS ASALKAN KHAIRY MASUK PAKATAN RAKYAT.PAS MUNGKIN SANGGUP JILAT LUDAH KHAIRY????