feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

EZAM MELUDAH KE LANGIT.

PROPAGANDA INSAN YANG PERNAH MENERIMA RASUAH.KEMUDIAN MENYALAK KE MERATA TEMPAT MENYATAKAN MEREKA MEMPERJUANGKAN RASUAH.CAKAP TAK SERUPA BIKIN.SEMASA MENJADI ORANG KUAT ANWAR, MEREKA BOLOT SEMUA HARTA.MANA BOLEH SEORANG SETIAUSAHA SULIT DAN SETIAUSAHA POLITIK BOLEH MENJADI KAYA DENGAN CEPAT?
GERAK atau
Gerakan Rakyat Anti Korupsi atau dalam bahasa Inggerisnya Civil Movement Againts Corruption yang berusaha memfokuskan usaha pendidikan, mobilisasi dan pembongkaran rasuah yang menjadi Musuh Nombor 1 Negara mesti mendedahkan rasuah dikalangan pemimpin parti Keadilan Rakyat (PKR).Ini jelas disebut dalam video pendedahan Lokman Nor Adam (Bekas Setiausaha Pemuda PKR) bersama Mohd Ezam Mohd Nor suatu ketika dulu.

Dalam pendedahannya beliau turut menyebut penyelewengan yang dilakukan oleh bekas bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan Ezam Md Nor, Azmin Ali, Khalid Jaafar dan lain-lain lagi. Lebih memalukan pengerusi GERAK sekarang Mohd Ezam Mohd Nor merupakan orang yang pernah terlibat dengan skandal wang berjuta ringgit semasa menjadi Ketua Angkatan Muda PKR. Beliau yang lantang mengkritik dan mendedahkan rasuah di negara ini rupa-rupanya adalah pemimpin yang paling korup. Dengan pendedahan ini maka Ezam mesti meletakkan jawatan.BPR dan polis juga mesti menyiasat pendedahan yang dibuat oleh Lokman Nor Adam selaku bekas Setiausaha Pemuda PKR yang banyak mengetahui rahsia sebenar gerakan Ezam dan para pemimpin PKR. sila lihat video yang disebar dalam youtube.com.