feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

HOT 3 : SYIAH DAN PAS

TERBUKTI DR HATTA MENGHALALKAN SYIAH DALAM PAS

TIDAK BOLEH BERSELINDUNG LAGI
MENJULANG GAMBAR IMAM SYIAH


Mutiara Melayu ingin menyambung pendedahan sikap lunak Haji Hadi dan Nik Aziz terhadap Syiah. Apa yang ada di dalam blog ni pun sudah cukup memanaskan punggung para penyokong PAS yang SYIAH. Rupa-rupanya ramai juga yang nak tahu cerita anti.syiah ni... Sebelum anti.syiah meneruskan pendedahan ini, anti.syiah nak ungkapkan rasa syukur kerana kali ini anti.syiah tidak dituduh UMNO oleh puak-puak PAS yang fanatik bebal atas kewujudan blog ini. Puak-puak PAS tak lagi seperti dulunya, jika ada sahaja yang menyerang mereka, orang tu akan dituduh UMNO. Kali ini nampaknya ada sedikit perbezaan, alah macam lagu Safura tu.. 'Sama tapi tak serupa'. Yang pasti sekarang anti.syiah nampak PAS dah ada musuh baru... musuh mereka sekarang bukan sahaja UMNO, tapi salafi dan wahabi. Kalau dulu UMNO bolehlah kita kata mereka tak tahu agama, tapi sekarang dua fahaman yang dua-duanya golongan agama, salafi dan wahabi, dua golongan agama yang melawan PAS. Anti.syiah nak cakap kat orang-orang PAS, anda semua tidak kebal lagi untuk bercakap agama, kerana yang menentang anda sekarang ini bukan sahaja UMNO yang tak tahu agama sahaja bahkan dua golongan agama yang tak kurang hebatnya. Lebih penting dua golongan ini tak ada kepentingan nak menang dalam pilihan raya dan PAS seperti semua orang tahu memang ada kepentingan untuk menang dalam pilihanraya.
Puak-puak PAS kali ni, hentam puak salafi dan wahabi, atas kewujudan blog anti.syiah ni. Kepada orang salafi dan wahabi yang hantar email kepada anti.syiah, anti.syiah nak ulang sekali lagi :
"Nak buat macamana, puak penyokong PAS yang anti.syiah sedang berdepan ini, adalah satu puak fanatik bebal, yang tak mahu mengakui kepincangan yang ada dalam parti mereka."
Bila anti.syiah wujudkan blog ini, mereka bukan nak perbaiki kepincangan dalam parti, atau tunjukkan yang mereka tidak SYIAH, tetapi mereka sibuk menunding jari tuduh orang itu dan orang ini. Kepada salafi dan wahabi maaf yer... alasan anda semua anti.syiah tak dapat nak terima, anti.syiah tak dapat nak tutup blog ni walaupun kamu semua yang menjadi sasaran.
Cuba kamu semua lihat, baru-baru ini 3,4 bulan yang lepas, sempena Ulangtahun Revolusi Islam Iran, di Hotel Mandarin Kuala Lumpur, Mursyidul Am PAS, Dato' Nik Aziz Nik Mat, Presiden PAS, Dato' Seri Abdul Hadi Awang; Setiausaha Agung PAS, Dato' Kamaruddin Jaafar; Pengerusi Lajnah Antarabangsa PAS Pusat dan Dr Syed Azman Syed Nawawi, semuanya hadir menyambut ulangtahun tersebut.
anti.syiah pelik, Haji Hadi dan Nik Aziz boleh sambut ulangtahun revolusi Iran oleh Khomeini ? orang yang memperkenalkan teori Wilayatul Faqih. Untuk baca tentang al-Khomeini dan wilayatul faqihnya sila masuk web ini :
Catitan: Mutiara Melayu dah lama tahu bahawa PAS memang Syiah dan penentang sunnah Nabi SAW. Selama ini pun, PAS hanya mampu bermain wayang sahaja.