feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

TAK LAMA FIRMAN ALLAH AKAN DITUKAR OLEH MEREKA

BANGGANYA PAKATAN RAKYAT DALAM MEMPERJUANGKAN DAP.

Apa kata PAS.........
Penampilan YB Hannah Yeoh dilihat lebih Islamik daripada sebilangan besar pemimpin Wanita UMNO yang kononnya mahu bercakap soal Islam itu sendiri. Kini, terbukti bahawa puak-puak UMNO BN mula "terdiam membisu" tanpa sebarang hujjah lagi untuk mempertikaikan "larangan orang bukan Islam" masuk ke dalam rumah Allah itu. Ternyata lidah mereka kelu tanpa sebarang kata-kata melihat apa yang berlaku ini. Soalnya sekarang, apakah mereka mahu terus meracau dan mahu mempolitikkan isu ini agaknya?

YB Hannah Yeoh sempat bergambar kenangan dengan muslimat yang hadir

Sesungguhnya apa yang berlaku ini pasti akan membuatkan puak-puak UMNO tidur tak lena. Mereka kononnya ingin memainkan isu ini bagi membuktikan bahawa pemimpin DAP menghina agama Islam. Tetapi hakikat yang berlaku adalah sebaliknya. Malah, pemimpin Cina dalam DAP lebih memahami dan menghormati kesucian agama Islam itu sendiri.

ULASAN AKU :
surah al kafirun Allah dah kata " Bagi kamu agama kamu, bagi kami agama kami". aku dah nampak dalam suasana hari ini, perubahan yang PAS nak bawa ialah " bagi kamu agama kami, bagi kami agama kamu". bila pas pergi ke kuil mereka selalu kata semua agama di dunia sama sahaja sambil mengemukakan hujah bahawa Nabi SAW pun menjemput pemimpin agama samawi lain masuk ke masjid. Soalnya, apakah mereka mengikut cara Nabi SAW atau mengaku mereka dah macam Nabi SAW? kalu ikut sunnah nabi SAW nyatakan pemimpin kafir perempuan yang nabi ajak masuk ke dalam masjid dan apakah kesan selepas itu. tolong cerita bagi habis dalam hal sunnah. jangan cerita untuk jaga hati dap.yb ni cukup seronok bergambar dengan muslimat. muslimat palk bukan main seronok. lagi banyak umno dedahkan, lagi kuat pas jemput dap mai masuk masjid dan surau. dulu tak bertudung, sekarang dah bertudung. aku yakin sangat, lepas ni ada pemimpin dap yang akan turun liang dan baca talkin.teruskan usaha anda pas.