feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

SAMPAIKAN BERITA NI PADA MUHYIDDIN YASSIN

pengerusi biro kelab umno luar negara datuk ahmad shabery cheek berkata,pas sanggup membelanjakan puluhan juta ringgit bagi memastikan kehadiran pemimpin mereka di mesir. ini kerana mereka melihat mesir tempat paling subur untuk meraih sokongan dalam kalangan pelajar malaysia dan juga sedikit di england. isu ini perlu dipantau dan dilihat dengan teliti kerana mereka telah dipolitikkan sebegitu rupa.
wat pe nak marah. itu dah keje mereka wahai shabery chik. yang aku lagi kecewa , puak-puak lepasan mesir pro pas dapat jadi guru j qaf lagi dalam kerajaan. yang join kelab umno mesir, dok menganggur. aku rasa lebih baik jadi pembangkang di mesir sebab bn akan bagi kerja. jadi penyokong kerajaan bn , bn akan abaikan. yang jadi penokong bn di mesir dapat gelaran " babi, anjing umno, anak haram dan yang sewaktu dengannya". aku rasa puak kelab mno mesir ni bengung kot. tu sebab kerajaan bn tak bagi hangpa jadi guru j qaf atau kerja di jabatan kerajaan. so, hangpa lepas ni, pakat belah dari perjuangan le jawabnyer. perkara ni aku dah habaq dari zaman pak lah jadi pm lagi. j qaf idea pak lah. tapi yang mengisi guru j qaf aku rasa dekat2 80% nya ialah pro pas. depa kata sebab kami ustaz. pas ramai ustaz. tahniah kpm di bawah muhyiddin dan fuad zarkasi.