feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PAS KATA MELAYU TERPINGGIR DI PENANG KERANA UMNO?

inilah ayat yang biasa orang pas dan pkr gunakan dalam setiap ceramah dan perbualan harian mereka. macam dah hadam rasanya tohmahan mereka terhadap umno.semua nya berpunca daripada mereka rasakan perkara yang berlaku kerana umno. hujah mereka mudah sahaja yakni 5o tahun lebih dah merdeka , melayu terus terpinggir di penang. kuasa melayu hilang dan tanah melayu hilang. aku diam sahaja dengan hujah amat bodoh ini. analogi aku bawa mudah sahaja. jika 50 tahun umno perintah nasib melayu penang jadi macam ini kira oklah. tapi pas dan pkr baru perintah tak sampai 2tahun, hilang terus kuasa melayu dan islam di penang.pas cuma kata umno meminggirkan orang melayu. tapi aku nak bagi tahu, pas pula musnahkan melayu dalam tempoh 2 tahun. bayangkanlah 50 tahun pas berkongsi kuasa dengan dap. melayu bukan terpinggir lagi, malah hilang terus.
2 tahun perintah, habis gerai melayu roboh dan dimusnahkan. mengapa pas diam? zahrain kecoh pun kerana tak dapat tender rm 2 juta. ala inilah standart piawaian pkr yakni harta. ahli parlimen nibong tebal pun marah sebab tak dapat jadi pengerusi pbapp. 2 tahun pkr rebut macam-macam. penerima tender pun ramai dikalangan puak melayu pas dan pkr. inilah cat guan eng. cat sinonim kucing ok bagi aku.
ok.....kepada ahli pas pemberi walaq, maka walaqlah guan eng tu.aku nak ucap tahniah banyak2.kejayaan pas hanyalah menambah bilangan kuil dan tokong yang dibina secara terbuka.