feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

AKU SYUKUR YA ALLAH. TQ ALLAH. TUHAN KU YANG MAHA GUNG DAN MAHA BESAR

FIRMAN ALLAH....

"katakanlah kepada semua manusia, wahai Muhammad bahawa Allah adalah pemerintah kepada semua pemerintah. Dia memberi kuasa memerintah kepada sesiapa yang dia kehendakki dan dia mencabut/menarik kuasa memerintah daripada sesiapa yang dia kehendakki."
kepada semua rakan-rakan dalam pas, peluang untuk bertaubat masih luas. pas telah lari dari dasar agama Islam. pabila mereka menghentam mufti, maka mereka menghentamnya secara berjemaah .ini tidak berlaku di dalam umno sewaktu kes sure heboh. ahli umno tidak pernah mengatakan mufti perak haramsani. tetapi mereka ahli dan penyokong pas yang beralih ke arah kufar sanggup menyatakan mufti perak haramsani.saksikan kekuasaan Allah.
1. Allah terbalikkan camry nizar dalam keadaan dia tidak memandu laju
2. Allah beri kuasa memerintah kepada nizar untuk dia buktikan janjinya terhadap Islam, tetapi dia mungkir
3. Allah tunjukkan kuasanya apabila sekalian ulamak dan ahli pas menunaikan solat hajat mohon ditunjukkan kebenaran dan musnahkan kebatilan. Lalu Allah tunjukkan bahawa yang bathil ialah pas dan rakannya dan yang benar ialah umno. keputusan mahkamah ialah takdir Allah yang membenarkan doa pas dimakbulkan.
justeru, sekalian ahli pas diseru membubarkan cawangan di dalam negeri perak, sebelum Allah tenggelamkan cawangan kamu dalam kemurkaanNya.
Ya Allah yang Tuhanku, berikanlah daku petunjuk dalam meneruskan perjuangan hakiki ini.
Ya Allah, kuatkanlah imanku dan kuatkanlah perjuanganku menegakkan agama Islam.
Ya Allah berikanlah petunjuk kepada hambamu yang mempersendakan agamamu, agar mereka berubah hati.

Amin. Syukur Ya Allah kemenangan 5-0 cukup membuktikan pas itu bathil.