feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PAS SEKARANG TAK FAHAM BENDA YANG HARAM MEREKA KATA HALAL


keadaan pas sekarang sama dengan pic di atas. babi tu haram tapi mereka halalkan sebab disembelih cara islam. pelbagai dalih aqli dikemukakan oleh pencacai hina pas. ingat tau bukan dalil aqli tapi DALIH AQLI PAS UNTUK DAPATKAN UNDI KUFAR.
Membidas pengamal perubatan Islam itu, Dr Mohd Asri Zainul Abidin berkata, Dr Haron patut memberikan pandangan yang rasional dan tidak menafsirkan dengan salah pendapat orang lain. "Saya hendak tanya Dr Haron, kalau kita dengar orang bukan Islam berkata, 'Allah menciptakan alam', adakah kita hendak ambil tindakan pada mereka? "Adakah kita hendak suruh mereka kata tuhan lain yang menciptakan alam?" kata bekas mufti Perlis.
TIMBALAN MURSYIDUL TAK CERDIK. SENANG SENANG KENA TEMPELAK DENGAN ASRI WAHABI.
Sementara ahli majlis syura PAS, Ahmad Awang pula berpendapat isu akhidah dan keputusan mahkamah merupakan dua hal yang berbeza sama sekali. "Kefahaman bahawa kalimah Allah itu eksklusif untuk orang Islam sahaja, saya percaya (kefahaman) itu lagi sesat. “Sedangkan Allah itu tuhan semesta alam, tuhan kepada semua manusia,” katanya, sewaktu diminta mengulas pandangan timbalan mursyidul am PAS.
AHMAD AWANG JANGAN RISAULA....ORANG PERAK KENAL DIA DAH. PENCACAI HARTA NEGARA. NAK JADI ULAR DALAM SEMAK OK.
Dr Haron hari ini dilaporkan berkata umat Islam yang menyokong keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur – membenarkan mingguan Katholik Herald The Catholic Weekly menggunakan kalimah Allah dalam penerbitannya – boleh membawa kepada kekufuran. Beliau dipetik berkata, menurut kaedah ilmu akidah, bersetuju dengan penggunaan nama Allah oleh Kristian membawa maksud menyekutukan Allah kerana agama itu mempercayai konsep tritunggal (trinity). Usaha mendapatkan penjelasan lanjut Dr Haron setakat ini belum berhasil. ketika dihubungi Malaysiakini hari ini, Dr Mohd Asri berkata kenyataan Dr Haron itu bertentangan dengan kenyataan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang sendiri berhubung perkara yang sama. "Hendak mengkafirkan orang bukan senang. Parti beliau sendiri kata golongan bukan Islam boleh menggunakan perkataan Allah.
APABILA WAHABI BERCAKAP, MAKA YANG BENAR TETAP WAHABI.
"Keizinan menggunakan nama Allah juga telah digunakan sejak zaman nabi. Dalam perjanjian dengan Quraish (perjanjian Hudaibiah), nabi tulis nama Allah," katanya. Abdul Hadi dalam kenyataannya semalam berkata, berdasarkan kaedah Islam, penggunaan nama Allah pada asasnya dibenarkan kepada penganut agama Kristian dan Yahudi.
HJ HADI TAHU TAK NANTI KERTAS AKHBAR HERALD YANG TERTULIS NAMA ALLAH DIBUAT KESAT NAJIS.....MANA KESUCIANNYA.KALU GITU, KITA MURTADKAN SEMUA UMAT ISLAM DEMI UNDI.BAGI PENDAKWAH KRISTIAN MURTADKAN UMAT ISLAM TERUTAMA KHALID.
BERCAKAP SOAL AKIDAH.BAIKKAH FAHAMAN AKIDAH ASRI?BUDAK MESIR KAN KENAL DIA?