feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

KEJAYAAN PEMERINTAHAN X MEN PULAU PINANG

kebanyakan tukang urut ialah warganegara china. apakah ini dirancang?tq pemberi maklumat.



berikut aku senaraikan kejayaan gua eng ala x men:




1. memberi semua peruntukan projek pembangunan hanya kepada kroni pas, pkr dan dap. dulu kata bn. la ni hangpa pun sama. kalau tengok dalam web suk, ada tender yang diperolehi oleh syarikat yang beralamat di selangor. apa orang penang tiada syarikat ke?kenyataan pengerusi dewan perniagaan melayu penang juga adalah bukti melayu di sampahkan guan eng. melayu penjilat jubuq guan eng terus kaya seperti malik itik , mansor, ust makhtar, salleh man ( bekas peniaga )dan para sekutunya. kalau tak percaya lagi mudah sahaja. pi pejabat suk tengok senarai syarikat yang berjaya dapat projek daripada guan eng.




2. melindungi dan membanyakkan pusat urut batin yang berselindung di sebalik nama pusat urut tradisional dan refleksiologi. contoh disebelah restoran nashmir ( depan sekolah menengah mutiara impian), jv hotel di bandar tasek mutiara dan jalan utama simpang ampat, rumah kedai di machang bubok, di sekitar bm sahaja tak terkira, bangunan kedai bersebelahan hotel pearl view pun apa kurangnya dan banyak lagi.




3. setiap bangunan kedai baru mesti ada restoran menjual arak. pelik nya berlipat ganda penjualannya. maka sepatutnya dah tentulah hasil pendapatan negeri meningkat. tapi, mengapa semakin berkurang?


4. sambutan tahun baru 2010 penuh dengan pesta rambang anak muda. RELA berbangsa melayu telah disepak oleh remaja cina kerana RELA berkenaan menghalang perbuatan remaja cina yang menghembus buih ke arah kenderaan yang lalu lalang.
5. robohkan gerai melayu yang dibuka ditepi jalan. tak perlu nasihat lagi.ada sahaja gerai melayu robohkan sahaja.
6. menambah peruntukan membina dan membaik pulih kuil. bayangkan jumlah penduduk india tak sampai 500 orang tapi ada 4 kuil besar.melayu dekat 5 ribu orang tapi ada sebuah masjid
7. memerkudakan puz sehingga adun kufar pun boleh beri sumbangan dengan menggunakan wang zakat.contoh adun jawi.lepas ni aku tak mau potong gaji lagi sebab wang zakat aku kafir akan guna.aku nak cari asnaf sendiri.
8. tahukan anda hari tanpa plastik yang kerajaan guan eng lancarkan.pada hari tersebut, sesiapa yang membeli barang di penang perlu membeli plastik sendiri yang berharga RM 0.20.tahukah anda kemanakah duit ini dialir?ini duit anda .kenapa tak di audit dan dibentang dalam mesyuarat exco. akaun mana kerajaan guan eng guna untuk duit ini? kesimpulannya jangan membeli barang pada hari tanpa plastik. kononnya projek ini dibuat untuk menjaga alam sekitar
no. 9 dan seterusnya tunggu dulu yer............