feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

TAK KAN NAK SALAHKAN BN ?

CIRI-CIRI MUNAFIK
Sabda Rasulullah s.a.w yang maksudnya: “Ada empat perkara, sesiapa yang melakukannya maka ia adalah seorang munafik tulen. Sesiapa yang melakukan satu daripada empat perkara itu, maka ia mempunyai salah satu daripada sifat munafik, hingga dia meninggalkannya . (Empat sifat itu ialah) apabila dipercayai ia khianat, apabila bercakap ia berdusta, apabila berjanji ia mungkir dan apabila bertengkar ia mengenepikan kebenaran. (Menegakkan benang basah )
DIALAH PAS DI BAWAH NIK AZIZ..............
Firman Allah yang bermaksud:"Dan apa jua yang menimpa kamu dari sesuatu kesusahan (atau bala bencana) maka ia adalah disebabkan oleh apa yang kamu lakukan (perbuatan salah dan berdosa) dan (dalam pada itu) Allah memaafkan sebahagian daripada dosa kamu." (Surah As-Syura: ayat 30)
ANALOGI MUDAH. JIKA KES RUNTUH SECARA BERTURUTAN BERLAKU DI TERENGGANU PAS KATA INI KORUPSI DAN BUKAN BENCANA.INI SEMUA KERJA BN. HABIS KALU BANJIR SETIAP TAHUN DI KELANTAN DAN BAH TERUK DI KAWASAN PAS, INI KERJA SIAPA?KERJA ALLAH ATAU KERJA KORUPSI PAS LALU BALA ITU DITIMPA KE ATAS NEGERI TERSEBUT.