feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

EGM PAS PENILAIAN TERHADAP PRESTASI DOSA NIK AZIZ

TUJUAN EGM PAS NIK AZIZ-BUANG HADI
18 TAHUN NIK AZIZ PERINTAH

18 TAHUN NIK AZIZ PERINTAH


12 oktober ialah hari terakhir blogger menulis. sejak kebelakangan ini memang tak sempat nak menulis sebab terlalu banyak tugas untuk meneruskan agenda memartabatkan bangsa.di pulau pinang sahaja sejak kebelakangan ini, negeri ini terus menghadapi delima maksiat yang berleluasa. sejak pas , pkr dan dap memerintah, rumah urut, pusat pelacuran dan masalah remaja islam terus meningkat. semua pengusaha rumah urut berselindung di sebalik nama dap dan pas. pas pun dappat saham. salleh man pun ada share dalam hal ini. pembukaan rumah urut di permatang pasir ( exit lebuh raya ke permatang pauh ) adalah bukti teras yang menunjukkan salleh man ada share di sana. bagi pas, halal bagi mereka yang menyokong pas melakukan maksiat. ini belum lagi pembongkaran di buat di sekitar dun sg bakap di bawah kepimpinan al fadhil ustaz maktar. v3 , JE massage di tambun, pusat hiburan di sekitar tasek ( jalan valdor) tumbuh mendadak. inilah hasil usaha pkr di bawah ustaz maktar. dulu bukan main marah pada dato rashid. katanya v3 adalah lambang maksiat umno. Ha!!!!! sekarang V3 sungai bakap lambang siapa ? lambang ustaz maktar dan kuncu pas nya????cakap talak selupa bikin. ustaz maktar boleh la baca khutbah dan sindir umno tapi di bawah kadunnya sahaja pusat haram judi, arak dan rumah urut bertimbun. apa ni naik baca khutbah tapi luluskan segala yang haram. itulah yang dikatakan : kata makan tuan".
berbalik semula kepada hal nik aziz. aku nak ulas mudah sahaja. nik aziz dah nyanyuk dan menjadi kuda anwar dan husam. nik aziz tamak kuasa. nik aziz ahli syurga bawah tanah dan nik aziz nak melebihi kuasa malaikat.nik aziz dah terkena kencing hancing kit siang. nik aziz nak jual islam dan nik aziz nothing to do.......nik aziz bukan main marah pada nasha, hadi, hassan dan mustapa ali. katanya mereka ini kumpulan perosak pas. senang sahaja buang sahaja mereka dari pas agar mereka tubuh parti baru. aku takut egm tu nanti yang buang nik aziz. nik aziz kata semua khulafa memerintah sampai mati. tapi masa tun m pegang jawatan pm, nik aziz kata kuasa tak boleh di pegang sampai mati. nik aziz yang dah tua ni pun nak berkuasa lagi. sebab apa? sebab wang dan harta. nik aziz sama sahaja dengan imam kampung aku. takde beza. nik aziz pun pun bukan boleh hafal 30 juzuk quran. tak percaya. cuba uji secara terbuka. nik aziz bukan al hafiz dan bukan pemegang amalan tasawuf.nik dah mula nampak anwar al jubur dan kit sing al pelacuri.nik aziz akan jadi budak suruh anwar al jubur. maka nik aziz akan mencucui najis anwar kelak.
aku tahu orang pas marah penulisan kasar ini. marahlah!!!!lagi pun hangpa dan aku tak tentu masuk syurga termasuk nik ajis. aku takut dikala di mahsyar nanti, semua boleh tgk nik ajiz berenang dalam peluh tanpa bantuan shafaat bersama penceramah pas yang lain.
oklah, takat ni dulu.aku nak pi balik rumah. broadband tak bayar lagi.ha ha......aku harap pejuang umno penang terus sedarkan puak pas.