feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERMATANG PAUH : FITNAH KEDUA ROHAIZAT BERISTERI 2

Calon BN Rohaizat Othman menafikan dakwaan bahawa beliau mempunyai isteri yang kedua yang dikenali sebagai 'Hafizah', sepertimana yang didakwa oleh Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasrudin Hasan. Nasrudin mendakwa Hafizah yang dikahwini oleh calon BN itu pada tahun 2005 merupakan ketua kerani, yang berkerja di pejabat Rohaizat selama lapan tahun yang kini tinggal di Jengka, Pahang. ( PELIK JUGA, MACAM MANA NASRUDIN BOLEH TAHU SAMPAI TAHAP NI. NASRUDIN JAGA TEPI KAIN ORANG KOT.KENAPA NASRUDIN TAK DEDAHKAN KES PEMIMPIN PAS BERNIKAH DUA DAN ABAIKAN ISTERI MACAM ADUN MELOR, PAS DI PERLIS , PAS PERAK DAN BANYAK LAGI. ORANG PAS BERNIKAH 2 SUKA HANYA PADA SEKS SAHAJA.)

Ketua Pemuda PAS itu juga mendakwa Hafizah menuntut agar Rohaizat "mengaku bahawa beliau adalah isteri keduanya". Sehubungan itu ketika ditemui oleh pemberita di Tadika Wan Mun (c) Kubang Semang, Rohaizat berkata, dakwaan yang ditimbulkan oleh Nasrudin itu adalah "satu pembohongan semata-mata". ( JANGAN KECOH KECOH NASRUDIN. BAWA HAFIZAH DAN TUNJUK SURAT NIKAH. NIKAH DI MANA. DAFTAR NIKAH DI MANA. BAWA MAK BAPAK DIA SEKALI.JANGAN FITNAH SAHAJA.BLOGGER PUN BOLEH KATA NASRUDIN BERNIKAH DENGAN ORANG KAMPUNG BLOGGER NAMANYA AMINAH WAHID.SEMUA ORANG BOLEH CAKAP)

"Saya tidak ada isteri bernama Hafizah. Isteri saya Khairul Niza Abdul Razak. Saya tidak ada isteri bernama, Hafizah. Saya tidak berkahwin tahun 2005. Saya menafikan. "Ini adalah pembohongan semata-mata. Saya tidak mempunyai isteri bernama Hafizah. Isteri saya seorang sahaja," katanya Rohaizat berkata demikian bagi menjawab dakwaan Nasrudin dalam satu sidang media yang mendakwa calon BN itu mempunyai isteri yang kedua yang dikahwininya pada 2005 dan didaftar perkahwinan itu pada 2008.


P/S : pas cukup hebat mainkan isu menyerang peribadi calon sebagaimana yahudi menggunakan strategi mengusir nabi dari kota mekah sehingga berlakunya peristiwa hijrah ke madinah.