feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERMATANG PASIR : PROJEK UNTUK KEUNTUNGAN KAUM DAP

Pemberian “Wireless@Penang” secara percuma kepada rakyat Pulau Pinang merapatkan jurang di antara yang miskin dan kayakerana semua dapat sama-sama menerima menfaat. Ia jugamengurangkan jurang digital yang memisahkan warga bandardengan luar bandar. Dua syarikat yang disenaraikan dalam Bursa Malaysia menyertai inisiatif “Wireless@Penang”:




Penang Free WiFi oleh jalinan kerjasama antara SyarikatREDtone Telecommunications Sdn. Bhd. dan Syarikat HotgateTechnology (M) Sdn. Bhd. telah dilancarkan pada 18September 2008; dan· WiMax@Penang oleh Syarikat Packet One (P1) Networks (M)Sdn. Bhd. telah dilancarkan pada 25 September 2008.50. Projek Penang Free WiFi akan menawarkan perkhidmatancapaian Internet tanpa wayar (WiFi) secara percuma mailto:danWimax@Penang yang lebih cepat akan diberikan dengan hargaberpatutan kepada rakyat Pulau Pinang. Sebanyak 750 hotspotwireless dan rangkaian Wimax dikenalpasti di lokasi yangmempunyai kepadatan penduduk yang tinggi di bahagian pulau danSeberang Perai. Kini tingkat tertentu di Komtar sudah menyediakanwireless secara percuma.



p/s : berapa ramai orang melayu guna komputer yang ada wifi..............

bukankah semuanya untuk cina ? inikah keadilan islam?penduduk melayu mana yang guna laptop.....sekitar george town boleh kira dengan cari? mengapa dibuat juga ?