feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERMATANG PASIR : PANGKAH PAS BERERTI PANGKAH KAFIR

gambar ini di ambil sewaktu kempen pilihanraya nuar al juburi. umat islam permatang pasir bertanggungjawab ke atas pilihanraya. jika zaman umno mereka kata umno benarkan arak, namun zaman pas lebih lagi. mengapa ustaz maktar adun sungai bakap tidak berani mengarah mpsp menutup pusat hiburan v3, rumah urut di tambun. selepas pr memerintah pulau pinang telalu banyak hotel murahan dibina .untuk tujuan apa ianya di bina ? mengapa dibina di kawasan cina sahaja? apakah pelacuran adalah industri utama dap? perda adalah pusat arak terkemuka seepas pr memerintah. pas buat apa? apa saleh man buat ? apa pemuda pas buat?
untuk menyalahkan umno memang mudah kerana pas rasakan mereka maksum.tapi maksumnya mereka bergerak ke arah mencerca islam.
percayalah tan-tuan, pas tidak menentang arak dan judi di pulau pinang kerana mereka takut kepada dap. dap pulau pinang pula bercita-cita meluaskan lagi penjualan arak disekitar pulau sebagaimenyahut cabaran ronnie liu dan mereka terasa terhina dengan kenyataan hassan ali terhadap ronnie liu.