feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERMATANG PASIR : NIK AZIZ KATA OK PADA DAP PASAL ARAK= 27% UNDI CINA KEPADA PAS

semua jentera umno permatang pasir, baca surah al ikhlas 3kali sebelum memulakan setiap kerja jentera di permatang pasir. moga Allah kurniakan kemenangan kepada umno.


KOTA BAHARU: Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak membantah tindakan segelintir pemimpin DAP menghina Islam kerana parti itu bukan parti Islam dan kefahaman mereka terhadap Islam mungkin tidak mendalam. Beliau sebaliknya menyalahkan sikap pemimpin Islam yang menolak ajaran Islam sehingga agama itu tercemar dan telah disalah ertikan kesuciannya oleh mereka yang bukan Islam. "DAP kalau hina Islam pasal dia bukan Islam. Yang orang Islam tolak Islam itu lebih menghina Islam," katanya kepada pemberita di sini hari ini ketika diminta mengulas tindak tanduk beberapa pemimpin DAP kebelakangan ini yang dilihat menghina Islam.
p/s : nik aziz bercakap sedemikian untuk menarik undi 27% kaum cina di pekan permatang pauh supaya mengundi calon pas. mudah kan tektik pas. mursyidul bagi kenyataan , dah boleh dapat undi. inilah undi syurga namanya .sehingga artikel ini ditulis presiden pas tidak mengeluarkan sebarang kenyataan. khalid lembu dan kuar kenyataan menghalang penjualan arak di kawasan majoriti islam di selangor. ingat!!!! semua bukan halang...cuma halang jual secara banyak di kedai serbaneka. kedai-kedai lain jual macam biasa. sekali lagi, tindakan khalid akan dijadikan modal kempen di permatang pasir. mereka akan kata " tengok mb selangor berani membawa islam"....kena bohong lagi islam selangor.jangan lupa fuck your religion from dap