feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERMATANG PASIR : MAT SABU KATA DAP BERJIMAT ( UPDATE)

Lokasi ceramah : Markaz Utama PAS Kubang Semang
Masa : 11.00 malam

Kenyataan Mat Sabu :

1. umno tolak islam. kerana umno tolak hadis, quran dan sunnah. sesiapa yang tolak hadis dan sunnah adalah sesat. jadi umno memang sesat
( blogger : pas tolak islam sebab pas pun tak percaya quran dan hadis. alasan mudah sahaja orang pas pun bercampur gaul. bang mat pun khalwat dalam bilik. bang mat pun syiah pernah kena penampar dengan hj hadi. bang mat pun hisap rokok di kedai nasi kandar pokok ketapang dengan telekom butterworth. perangai macam lembu kata nik aziz.bang mat lagi menyesatkan pas.)

2. orang umno banggang sebab ada orang hantar surat layang kata salleh man pecah amanah rm 600 000
(blogger : bukan rm 600 000. rm 60 000 ribu sahaja. kenapa bang mat banggang tambah lagi rm 600 000.)

3. kerajaan yang paling pandai berjimat ialah kerajaan penang sebab kalau naik kapal terbang kelas ekonomi.penang berjaya jimatkan rm 65 juta dan bantu sekolah agama rakyat termasuk beri elaun kepada orang yang hafal quran.
( berjimat....tuihhhh.cuba tengok berapa kali guan eng naik kelas ekonomi.pi semak dengan mas atau air asia.jimat rm 65 juta dan bagi kafir rm 24 juta. bantu sekolah agama rakyat rm 1.5 juta sahaja ( rujuk pembentangan bajet pertama guan eng. beri bantuan rm 100 000 untuk bangunan makmal di permatang pasir. yang lain mana pi. beri elaun mat sabu sebagai lembaga pba dari luar kawasan.umno pun dah lama bagi elaun hafal quran dan tubuh KITAB di masjid negeri)

4. jangan undi calon pecah amanah. lebih lebih lagi bulan puasa
( calon pas saleh man tak pecah amanah ker...tak bayar cukai....pembohong pada orang pas. baham wang pilhanraya)