feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERMATANG PASIR : LAWAK DAN JENAKA PAS (UPDATE)

Seorang penduduk di kawasan Permatang Pasir hari ini menemui tiga keping kertas cetakan menyerupai wang RM100 bersama nota memintanya mengundi calon BN pada pilihan raya keci, 25 Ogos ini.

Salim Abdul Hamid, 60-an, dari Kampung Petani, berkata beliau menemui sampul surat yang diselitkan di bawah pintu rumahnya ketika terjaga dari tidur pada 2 pagi tadi. ( ayat ni pun dah tentu ayat lawak. boleh terjaga dan terus pi pintu. malam tu la pulak terjaga. terjumpa pula tu di kg petani kubu kuat pas. nak lawak pun jangan buat lawak tak cerdik )

"Pada mulanya saya ingat duit betul tetapi bila pegang kertas berkenaan ia rasa lain dan nombor siri pada semua wang palsu itu juga adalah sama," katanya kepada pemberita. Beliau berkata bersama "wang" berkenaan terdapat sekeping nota berbunyi "tolong undi calon BN". TAK KAN LAH UMNO TAK CERDIK BUAT KEJE MACAM TU.YANG TAK CERDIK IALAH PSY WAR PAS. LAIN KALI BELAJAR BUAT PSY WAR DARIPADA ORANG YANG PANDAI. BERLAKON KENA BIJAK. )

"Saya tidak pasti siapa yang letak sampul itu, tetapi ada beberapa jiran turut dapat sampul berisi wang berkenaan," katanya. ( YANG LETAK TU ORANG PAS LA PAKCIK. BUKAN ORANG UMNO. SEBAB LAKONAN NI PAKCIK YANG BUAT DENGAN ORANG PAS )

Pengarah Pilihan Raya PAS Datuk Mahfuz Omar berharap pihak terlibat menghentikan perbuatan berkenaan kerana ia akan mengelirukan pengundi di situ.

SOKONGLAH MORALITI MEREKA.