feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERMATANG PASIR : INTIPATI CERAMAH PEMBANGKANG

perjalanan kesekitar seluruh kawasan permatang pasir membuah hasil yang amat baik. apa tidaknya, banyak yang terbuku di fikiran dapat di lapangkan. konsep ceramah terbahagi dua aitu mengikut peti undi dan kawasan serta ceramah perdana dan solat hajat perdana .ceramah perdana dan solat hajat perdana akan dihadiri oleh barisan kepimpinan utama pas dan pkr.hasilnya, satu dapatan tentang isi kandung ceramah yang bakal di sampaikan oleh setiap penceramah pakatan rakyat.berikut ialah intipati tersebut :
1. isu altantunya akan dibangkitkan semula ( ini isu basi)
2. himpunan ppsmi dan mansugkan isa. isa zalim dan hukuman rimba hukuman british.psmi pula mereka akan kaitkan umno melanggar perlembagaan perkara 152.
3. isu kematian teoh- umno gunakan sprm
4. isu pkfz ( pelabuhan kelang)
5. isu rumah khir toyo
6. isu pembelian kapal selam ( dah basi tapi bangkitkan juga)
7. isu islam dan hudud
8. isu umno terhegeh hegeh nak bersatu dengan pas
9. isu umno kena bertanggungjawab di atas kerugian peniaga di sekitar jalan demonstrasi
kerajaan negeri pula terutama p ramasamy, guan eng celaka dan dr mansor akan menyalahkan kerajaan bn terdahulu dalam kes kampung buah pala.
akhirnya mereka menyeru pengundi supaya berikan peluang kepada pakatan rakyat khususnya calon pas untuk duduk di kerusi dun penang.
p/s : blogger dah agak...itulah yan pr mampu cakap. lain cerita tak de pun. suruh buat kerja tak tahu. depa lupa kerajaan negeri dok baham duit tol jambatan pulau pinang sebagaimana yang pemuda gerakan dedahkan.depa lupa yang bunuh teoh tu orang dap sendiri. depa lupa kampung buah pala tu dah 100 tahun . mana ada geran lebih 100 tahun. depa tak tau ka , premium rendah tu kerajaan negeri beri hadiah kepada koperasi kakitangan kerajaan negeri.kakitangan kerajaan negeri penang lah. mangkuk hayun bodoh nak mampuih si guan eng ni ........