feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERMATANG PASIR : HADIAH DAP KEPADA PAS MUSNAHKAN ISLAM

RIAK DAN LENTUK PAS DAN DAP HANYALAH UNTUK PILIHANRAYA PERMATANG PASIR.PAS BERDAMAI DENGAN DAP. TAHNIAH!!!!!BLOGGER PUN TAK TERKEJUT. SEKUPANG PUN TAK BERGUNA DALAM HARAKAH ISLAM HARI INI .MEREKA IBARAT BAJU DALAM KEPADA DAP SEKARANG.


SHAH ALAM : Exco Kerajaan Negeri Selangor Ronnie mengucapkan terimakasih kepada Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor yang mengambil inisiatif untuk mengadakan pertemuan dengannya minggu lepas untuk mendengar sendiri daripadanya mengenai kontroversi arak di negeri itu. Menurut Liu, dialog seumpama itu (dengan PAS) akan terus diadakan pada masa akan datang, bagi menjamin pengukuhan kerjasama DAP dan PAS.


Mengulas lanjut mengenai isu yang diperbesarkan oleh media pro-BN, Liu menyifatkan Dato' Dr Hasan Mohd Ali (Pesuruhjaya PAS Selangor) sebagai rakan exconya, mungkin menjadi mangsa salah faham atau tekanan politik dari pihak-pihak tertentu, tetapi berkata hubungan mereka tetap rapat. "Saya mesti menyatakan bahawa hubungan saya dengan Dato' Hasan adalah amat baik. Insiden tersebut tidak menjejaskan hubungan kami. Beliau adalah kawan dan rakan (Exco). Kami akan terus bekerjasama. Orang yang mahu mengambil kesempatan daripada situasi tersebut, seperti bekas menteri besar (Dato' Seri Dr Mohd Khir Toyo), harus berhenti daripada bermimpi kerana kami akan terus bekerjasama," tegas Liu. Dewan Pemuda PAS Selangor telah mengancam untuk mengadakan demonstrasi terhadap Liu tetapi dibatalkan pada saat-saat akhir.
p/s baca betul betul ayat ronnie. " saya mesti menyatakan".....mengapa perlu kata saya mesti menyatakan...........siapa yang suruh buat ayat ini???dikhabarkan ronnie menerima teguran hebat daripada kit siang atas suruhan anwar selepas nik aziz memberi sokongan kepada dap. licik sungguh politik dap.tapi yang pasti islam tetap tercalit dihina oleh dap. mudahkan politik pas???masa kartun hina nabi saw dulu, bukan main hebat mereka hentam walaupun pelukis kartun minta maaf.