feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERMATANG PASIR : DEMO 1 OGOS DIJADIKAN ASAS BAHAN KEMPEN

29 orang di upah sertai demo. pas kata ini adalah dakyah umno. bila hal berkaitan pas, semua dakyah umno. bila hal berkaitan umno, itu adalah kemungkaran. ini sifat abu jaha dan abu lahab moden.
wira cina dan india. dua-dua hantu yang ditakdirkan untuk memusnahkan islam di malaysia. mereka lahir dari perut kafir anwar yang sedang memuntahkan lava berapi untuk memusnahkan islam.

p/s :kasihan orang2 pas dari universiti islam selangor dipergunakan sedangkan bangsa lain duduk rumah tengok orang melayu islam kita berdemo kena semburan asap dan pancutan air sambil ketawa berdekah2..Itu tak masuk kena tangkap lagi dan bakal dibuang universiti, dibuang kerja, padan muke...apalah bodohhhhh punya melayu dalam benak mereka...orang melayu bijak pulak akan kata "inilah contoh melayu bodohhhhh digunakan bangsa lain"....taksedar lagi ke pas tu cuma dipergunakan dap dan pkr....kafir tu nak mansuh isa supaya bangsa mereka bebas memporak perandakan negara ni dengan bebas...dilaporkan dari sahabat pena yang tinggal di kampung pertama, pas akan menayangkan cd kekejaman polis sewaktu perarakan demo 1 ogos. inilah modal bodoh pas.