feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PERMATANG PASIR : CERAMAH MASJID BATU DICEMARI ( UPDATE 9.40 PAGI )


malam semalam blogger bersama dengan beberapa orang rakan , menunaikan solat maghrib di masjid batu, kg pertama. seperti yang semua sedia maklum, masjid ini dijadikan sebagai sebuah markaz pas untuk menghembur dan memfitnah . selesai solat maghbrib kami menunggu kuliah yang disampaikan oleh ustaz halim nasir. antara intipati kuliahnya ialah :


1. muhyiddin yassin hampir jatuh helikopter nuri kepunyaan kerajaan di tuaran sabah sewaktu dalam perjalanan merasmikan mesyuarat agung umno. halim nasir menyatakan muhyiddin sebagai pengkhianat sebab salah guna kuasa .


( nik aziz guna kenderaan kerajaan melawat kawasan . bukan pengkhianat ker.)


2. khairy jamaludin mendakwa ada pengundi hantu sedangkan belum mengundi lagi

memang ada pengundi hantu. bayangkan ada pengundi melayu beralamatkan rumah cina. ada sebuah rumah sampai 12 orang pengundi )


3. rosmah mansor menunaikan umrah di mekah , tetapi bila pulang ke malaysia buka tudung dan nampak rambut macam singa betina


( aik , ina nampak. pas tu baik ker. yang orang pas berhimpit himpit dengan amoi cina masa penamaan calon , tak pula salah )


4. ketua pemuda kelantan desak nik aziz letak jawatan mb, sedangkan janji nik aziz akan menjadi mb sampai mati bagi mencontohi Rasululllh saw sehingga ke akhir hayat dalam perjuangkan agama.


nik aziz dan rasululullah saw mana sama. halim nasir nak samakan nik aziz dengan rasul ? taubat ya halim nasir .....rasul saw nak bawa wadah islam. nik aziz nak bawa wadah kafir.