feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MENEMPUH KEBENARAN 8 JULAI 2009



SEMOGA DOA SAIFUL TERMAKBUL.

tinggal lagi 2 hari (berdasarkan perkiraan di waktu blogger sedang menulis ) anwar bakal menempuh permulaan kegelapan dalam hidupnya selepas dia cuba lari dan terus lari dengan hukuman dunia before ke akhirat.anwar yang pada zaman remajanya dan dewasanya merupakan anak ceruk tok kun yang trampil dengan imej seorang yang warak wal islami. sebagai mantan kepimpinan abim, anwar mula dilihat sebagai tokoh muda untuk menerajui malaysia.kelibat kepimpinan anwar juga diperhati jelas oleh cia. cia mencorakkan anwar sejak beliau bergelar mahasiswa. bermula dengan peristiwa baling 1974 .berdasarkan kepada pembacaan cerita sahabat gerakan mahasiswa anwar (kamaruddin) yang menyatakan bahawa anwar ialah agen cia.anwar ialah agen cia?
anwar dibela oleh mahathir atas dasar kepimpinannya itu. pas menolak anwar dan anwar menyerang pas sewaktu berada di dalam umno. 17 tahun anwar berada di dalam umno, beliau telah membolot berjuta-juta wang rakyat termasuk wang magnum berjumlah rm 60 juta.anwar besarkan anaknya dengan wang haram!!!!kata sahabat blogger malam tadi. blogger tanya dia, betul ker? dia jawab, kau masih muda lagi .......(oklah jawab blogger).melalui politik kotor lagi haramjadah, anwar telah menyepak tun ghafar keluar sebagai timbalan presiden umno. apa yang anwar tak kata tun ghafar. orang tua terkutuk. orang tua tak tahu bahasa inggeris. orang tua kolot dan tak pandai berpidato.
aktiviti meliwat oleh anwar telah bermula sejak di bangku sekolah mckk lagi. kemudian budaya mat bontot ini telah berkembang pesat selepas memegang jawatan tpm dan menteri kewangan. maka tidak hairanlah mat sabu menggelarkan anwar al juburi pada era tahun 1995 dan 1996. mat sabu dah lama tahu kisah main bontot anwar.anwar pun tahu mat sabu kaki baham betina.samalah mereka berdua ini.
alkisah selepas terlungkup pada tahun 1997, anwar meraksasakan reformasi bagi menjatuhkan tun m. tun m tidak tersungkur ang tersungkurnya ialah anwar. anwar keluar dari penjara sebagai hero dan terus menjual maruah agama. anwar menjual maruah islam. anwar di BABIKAN dap .anwar DIBABIKAN dap. dap telah memBABIkan anwar. anwar dapat semua apa yang dia nak. maka semangat dap komunis telah memenangkan 5 buah negeri.pas tumpang gembira di atas kemenangan dap. anwar pula berharap akan jadi pm yang ke 7. malangnya, perancangan anwar tidak diredhai.
8 julai 2009 tarikh keramat yang dilanjutkan dari tarikh awal 1 julai 2009. anwar tak jadi ke oversea.anwar tunggu sebagai anak jantan. saiful dah bagitau bahawa dia di sontot oleh anwar dan anwar sempat memancutkan sperma dia.eeee jijik...eee celaka punya anwar.anwar terus bermain wayang untuk menyatakan dia benar dan alim. anwar menggerakan gerakan reformasi kedua untuk menyelamatkan dia. maka kuda kepang anwar, shamsul iskandar melancar KEJAM sebagai gerakan menyelamatkan anwar.anwar seronok dan suka. maka KEJAM akan diperkosa sekali lagi.kejam nak berdemo. kejam nak bohong rakyat.
AKHIRNYA.........ANWAR TETAP BERSALAH SEBAGAI PEMAIN BONTOT PALING HEBAT.TERIMAKAH PAS?TERIMAKAH PKR?TERIMAKAH RAKYAT DENGAN KEPUTUSAN ITU? ANWAR SEKALI LAGI DINOBAT WIRA KAFIR KERANA BAGI RAKYAT ANWAR MAKSUM...........MOGA ALLAH MEMBANTU PERJUANGAN SAIFUL.TAKBIR! ALLAHUAKBAR.