feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PENANTI : PROFESIONALISME MENGUJI KEJANTANAN

siapa di belakang tun M. zambry anak didik anwar.zahid anak didik anwar.bukan setahun, tapi berbelas tahun.mahathir musuh dendam anwar.ada peramal politik kata, mahathir yang rancang plot cerita, supaya anwar akan jadi hero melayu nak tumbangkan cina dan india.so, fikirkan.


17/5/09.jam 9.00 pagi blogger berada di market penanti melihat gelagat manusia yang bernama rakyat yang mungkin menjadi pengundi tak lama lagi. penanti ibarat lubuk emas bagi semua jentera pakatan rakyat.bagi mereka, jika berlaku pilihanraya, maka wang anwar akan dilaburkan dengan sebanyak mungkin.mungkin bukan sejuta, tapi berjuta-juta.betul ker berjuta-juta? jumah angka RM yang bakal anwar keluarkan memanglah tidak dapat dibuktikan sebagaimana beliau mengamalkan rasuah politik sewaktu menjatuhan Tun Ghafar dan percubaan menjatuhkan Tun M. Anwar dan RM barat aur dengan tebing.ada sesiapa yang nak nafikan? AMK nak nafikan? boleh blahhh la lu AMK. kau orang pun baham duit.lihat jonid di selangor yang bergolak kerana projek kerajaan negeri. anwar dan RM adalah sahabat karib sejak bergelar ahli umno lagi.anwar menggunakan kuasa untuk bersahabat dengan RM. maka tak hairanlah duit magnum pun dia baham.



berbalik semula kepada perbincangan asal iaitu pilihanraya kecil penanti. ada kawan-kawan blogger dalam umno kata, kami nak pilihanraya.tiada pilihanraya , maka pulus pun tiada.ada kawan blogger dalam pkr kata, kami nak pilihanraya sebab nak wang saku tambahan.kedua-duanya berpaksikan wang dan membuang agenda rakyat.cuma lakonan anwar agak hebat dalam wayang rakyat.jika umno menarik diri, bererti umno tidak jantan.jika umno lawan juga, bermakna umno nak bazirkan wang rakyat dan wang parti. anwar ingin bercakap bebas dalam kempen.mno pula tak suka dengan kaedah FITNAH.anwar ni lebih kurang pengarang filem FITNA la .anwar nak jadikan penanti medan mengempur bn terutamanya umno.penanti adalah enzim baru pengubat luka anwar menjelang sesi mahkamah berkaitan saiful.kes main BONTOT anwar belum selesai lagi. madu anwar dah dapat, tapi kes belum selesai.setiap masa kadang-kadang anwar dapat madu baru.nikmat depan dan belakang merangkul anwar sebagai pemenang profesionalisme kejantanan. anwar anak jantan sebab dia boleh TOLAK DEPAN DAN BELAKANG .nak TOLAK belakang kena jadi anak jantan.justeru anwar terbawa-bawa KEJANTANANNYA DALAM PERMAINAN BELAKANG TABIR ke kancah politik.