feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PENANTI : JANGAN TERKEJUT KERANA MEMANG ANWAR PENGAMAL RASUAH

berpakaian biru muda. itulah pkr balun wang rakyat. kaki rasuah. kaki kroni, kaki burit. kaki betina dan pelbagai jenis kaki lagi.
orang pkr kena pakai lencana ni. ikut macam mana. kalau rasuah ngakulah rasuah.apa nak takut. pkr memang jahat. sapa kata pkr baik? orang mabuk talak je kata pkr baik.
Tawaran yang diberikan oleh anwar aljuburi kepada kak min ialah jawatan Timbalan Ketua Menteri 1, Yang Dipertua Majlis Perbandaran Pulau Pinang dan wang RM80 ribu sebagai gantirugi kepada beliau untuk menarik diri daripada bertanding pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti, 31 Mei ini.Pengerusi Perhubungan Pkr Datuk Zahrain telah mencabar beri bukti dan mengatakan Aminah Abdullah telah membuat tuduhan melulu.
berdasarkan sumber dalaman, zahrain sedang menyusun atur gerakan menjatuhkan malik itik selepas ini. malik itik datang dari bahagian pkr yang sama dengan zahrain.malik nak rebut jawatan ketua bahagian pkr bayan baru. malik itik sepatutnya menjadi tkm. tetapi di tentang oleh zahrain sendiri. sebenarnya zahrain dan malik yang susun idea nak jatuhkan fairus. mansor adalah pengarah strateginya.mysrimuara akan akan mendedahkan maklumat eksklusif siapakah mansor di usm dan sebagai pencatur menjatuhkan tun m dan tun ghafar sewaktu anwar bersama umno. nantikan...................