feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PENANTI : DISEBALIK TABIR PERMAINAN POLITIK ANWAR

mereka ialah perancang semalaysia menjatuhkan cina dan india.saifudin pengarah pilihanraya yang pernah menghentam pas sebagai laknatullah.saifudin nasution mahukan semua orang anwar naik dan ketepikan golongan yang tidak berpelajaran
saifuddin adalah pengarah lakonan kak min dan 2 orang wakil pkr yang menawarkan rasuah pada kak min. kes yang sama juga berlaku pada jamaludin dan osman.skrip rasuah ini di atur oleh mansor dan saifudin untuk melonjakkan rasa simpati rakyat kepada mansor. nanti senanglah rakyat kata , bn yang attack.

zahrain perancang utama membuang fairus dan malik itik selepas ini. zahrain tak dapat banyak projek daripada fairus. zahrain takut jawatan pengerusi perhubungan negeri akan dirampas oleh fairus .malik itik pula dok idam jawatan ketua bahagian pkr bayan baru.
akhirnya, sandiwara mansor berjaya. fairus budak gila uia ini akhirnya kecundang.

fikirkan, macam mana kak min boleh tahu kehadiran rakannya itu adalah untuk menawarkan rasuah kepadanya. boleh rakam dengan jelas. bukankah ini lakonan semata-mata untuk menarik simpati rakyat mengundi mansor kak min adalah kambing hitam anwar dalam seloka ini.kes yang sama berlaku di perak masa pilihanraya permatang pauh.
SEMUANYA LAKONAN ANWAR, MANSOR DAN SAIFUDIN
PELAKON UTAMA :
2 ORANG CINA WAKIL PKR
KAK MIN
SAIFUDDIN
ZAHRAIN
PELAKON TAMBAHAN
MAT SABU
HUSAM MUSA
NIZAR NAMRUD
MAHFUZ
PENONTON
PENGUNDI PENANTI
SO, JANGAN BELI TIKET TONTON WAYANG NI.DENGAN KATA LAIN, JANGAN PI MENGUNDI. BOIKOT!!!!!!!!!!TAKBIR!!!!!!!!!!!