feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

ONE MALAYSIA DAN SATU PAS

one party.........................siapa yang menjelir siapa?
apakah konsep perpaduan yang pas lihat jika bersatu dengan umno seperti seekor serigala melarikan seorang wanita cantik. apakah serigala itu umno yang akan membaham pas dan wanita cantik itu pas yang menjadi rebutan pkr dan umno.inilah nilai perasan pas. pas merasakan mereka disukai oleh cina dan india melalui konsep pas for all dan dibuka ruang keahlian bersekutu kelab penyokong pas.sebenarnya pas yang kebangsaan dan umno yang islam. umno perjuangkan perkara 3 dalam perlembagaan dikala jumlah orang melayu di tanah melayu tak sampai 46% dalam era 50 an. tapi apa yang pas perjuangkan?pas tak perjuangkan hudud.malah pas sendiri yang menolak hudud dan menerima disco ( seperti amalan nizar namrud)


KOTA BHARU, 13 Mei - Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan PAS sama sekali tidak bersetuju cadangan penubuhan kerajaan perpaduan bersama Umno.( blogger setuju dan umno pula jangan dok canang supaya bersatu dengan parti sesatkan islam ini.lawan tetap lawan.Allah milik umno juga.biaq pi pas bersatu dengan kafir dap dan pkr laknatullah)

Beliau berkata, PAS sudah hilang keyakinan terhadap Barisan Nasional (BN) kerana penipuan yang dilakukan semasa PAS berada dalam kerajaan Perikatan pada 1974. ( siapa yang tipu?atau kedua-dua memang penipu.pas dan umno yang kaki tipu)


"Kerajaan perpaduan di antara PAS dan BN tidak mungkin berlaku walau pun ada dakwaan kononnya saya akan bersetuju sekiranya PAS ditawarkan jawatan penting termasuk Menteri Pelajaran atau Menteri Kewangan.( watpe bagi jawatan pada pas.tak perlu bagi.pas pun tak perlu bawa isu perpaduan ni lagi.biaq pi kita berpecah.kubuq lain-lain. neraka milik bersama. syurga tak tentu lagi.


"Saya sudah tidak percaya kepada keikhlasan mereka yang pernah menipu PAS. Mereka pernah menendang PAS keluar daripada kerajaan Perikatan pada 1978.( siapa yang tendang? kenapa kena tendang? ustaz asri ketika itu pun berbohong juga. guna kuasa tubuh parti pas di seluruh kawasan luar bandar.majukah luar bandar bersama pas? ujikaji dah di buat.masa tu bukankah ust asri jadi menteri luar bandar? apa dia buat untuk bantu Islam rakyat?)


"Oleh itu sekiranya berlaku lagi kerajaan perpaduan di antara PAS dan Umno, apa jaminan Umno tidak akan menendang kami keluar lagi," katanya ketika ditemui selepas sidang akhbar Deklarasi Perpaduan Nasional dan Keamanan Sejagat 13 Mei 2009 di Kota Darulnaim, hari ini. ( jaminannya ialah keikhlasan.doa yang berpanjangan)


Mengenai Deklarasi Perpaduan Nasional yang baru dicetusnya, beliau berkata PAS ada penawarnya bagi menjalin hubungan dengan Umno dengan syarat dasar parti itu ditukar daripada kebangsaan kepada Islam. ( pas pula tukar dasar daripada Islam sesat kepada islam sebenar yang di bawa umno)


"Sekiranya Umno menukar dasarnya dengan persetujuan daripada cawangan dan negeri-negeri kepada Islam maka PAS akan menyokong. ( pas pun mesti tukar dasar dalam muktamar 5 hingga 7 jun di Stadium malawati nanti)


"Tidak ada sebab kita hendak melawan dasar dan perjuangan Islam. Kami melawan sekarang kerana Umno membawa jalan sesat," katanya.( siapa sesat tok guru?anwar tak sesat? ngeh kor ham tak sesat? )
inilah yang berlaku apabila syahadah yang sama tetapi haluan berbeza.
2.00 petang di medan gopeng 13/5/09