feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

BALA BERGANDA DI MALAYSIA KERANA PAS MAINKAN ISLAM

jamaludin di tawarkan dap jawatan menteri besar perak.tapi oleh kerana nasib melayu, jamaludin tolak kuasa .tapi nizar namrud terima sebab dia memang dari dulu nak kuasa dan nak jadi anjing suruhan dap.


1. Dunia dikejutkan dengan wabak Selsema Babi yang tidak pernah kita dengari dulu. Sebelum ini yang menggemparkan adalah selsema burung. Kurang kisah selsema burung datang selsema babi. Wabak yang menggemparkan. Namun agaknya kerana bimbangkan perusahaan penternakan babi mendapat kerugian besar maka ditukar kepada nama yang langsung tiada 'trademark' babi iaitu Wabak Influenza A (H1N1).

( SELSEMA BURUNG, HABIS SEMUA AYAM DAN BURUNG DIBAKAR.KENAPA BABI TAK NAK BAKAR?TAKUT CINA PANGKAH PR?NI LAH BAHANA BILA PAS SOKONG TERNAKAN BABI.)



2. Pendedahan tentang pengusaha babi yang juga pemelihara ikan keli menggunakan air kumbahan babi di Ipoh Perak sangat menjiikkan. bukankah kerajaan 11 bulan yang melindungi pengusaha ini? sebab dia cina dap?



3. apakah ini amaran Allah kepada PR?lihat ............bala Allah ke atas negeri mereka :


A) Malaysia masa kini terjadi juga wabak lain seperti wabak Meningitis (Infeksi Selaput Otak) di Pusat Latihan JPJ Melaka ( kawasan DAP)


B) wabak Leptospirosis (jangkitan kuman binatang-manusia) di Pusat Tahanan PATI di Juru Pulau Pinang,( DAP)


C) Wabak Influenza yang belum dikenal pasti melibatkan Pelatih PLKN Kem Setia Ikhlas, Semenyih, Selangor,( PKR)



D) Kes keracunan makanan pelatih PLKN di Kem Cancun, KB, Kelantan; ( PAS)


E)kebocoran paip Petronas mengakibatkan 31 pelajar SJKT Bukit Emerald Bukit Kemuning dimasukkan wad dan dirawat kerana terhidu gas.( PKR)


apabila datang bala Allah, maka semua orang akan menerimanya.apakah pas nak nafikan?