feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

APABILA NIZAR MELAWAN KUASA ALLAH

orang pas banyak bertakbir, tetapi tidak banyak yang menghayati takbir.amai yang melaungkan Allah Maha besar, tetapi lebih ramai yang menghina kalimah Allah.
Islam adalah jalan kepada semua pembuka pintu jalan. umno memperjuangkan islam sehinggalah pas merasa cemburu dengan cara umno.Allah pertontonkan nilai sebenar pas yang dari dulu menggunakan Islam sedangkan mereka telah menyesatkan Islam.mereka berlinding disebalik nama suci, tetapi menghina kalimah suci dengan najis-najis mulut mereka sendiri.


Percaya kepada qada dan qadar adalah mempercayai bahawa segala yang berlaku adalah ketentuan Allah semata-mata.Sebagai seorang Islam wajiblah kita sedar bahawa kita adalah makluk yang lemah, bahawa Allah itulah yang maha Perkasa dan maha Berkuasa dan segala sesuatu adalah berlaku dengan ketetapanNya sahaja. Lantaran itu kita wajib beriman kepada takdir, bahawa segala sesuatu telah ditentukan oleh Allah.Walaupun begitu kita masih boleh berusaha dan berdoa kerana dengan limpah rahmatnya, Allah mampu mengubah takdir kita.( inilah yang dilakukan tok zambry yakni berusaha untuk menempelak dendam nizar)pas dan nizar tidak pernah menyatakan diri mereka lemah, bahkan bangga dengan kaedah kafir dap.blogger amat yakin, satu ketika nizar namrud akan ditimpa ujian dari Allah supaya dia lebih sedar bahawa dia adalah seorang Hamba.