feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

TQ MEGAT.MOGA ALLAH MERAHMATI PERJUANGAN KALIAN

kepada semua blogger pembela negara, mulakan fatihah dalam penulisan mu.kita ubah riwayat sejarah demi kebangkitan kuasa baru.biar mereka kata kita babi, anak haram, celaka, pukimak , butuh pak hang dan sebagainya.namun, kita perlu yakin syurga adalah milik pejuang di jalan Allah.Ayuh BPN!!! kita bangkit dengan suara keramat takbir dan hidup melayu.


saya mendoakan agar penulis maya ini sentiasa dirahmati Allah.teruskan perjuanganmu demi Islam dan Melayu.jangan jadikan francis light versi baru menjajah kembali penang.bangun anak penang demi Allah agar Tuhanmu Yang Maha Besar tidak dijual oleh musuh-musuhmu.


Email yang saya ingin kongsikan :


A'kum saudara
saya penulis blog pi5au.blogspot.com
berharap sangat dapa berjumpa sambil bertukar pendapat, di penang ni tak ramai blogger,sekurang kurang nak dpt info untuk negeri kita.
kalau blogger penang dapat bersatu harap kita boleh sama2 cover info politik di penang.
w'salam

kedua :
Salam Bro.., Aku dah lama dok follow blog hang. Memang mantap ! Salute aku kat hang.
Aku dok kat area Penanti. Kg Kuala Mengkuang.Kalau hang ronda2 kat sini, contact la aku. Aku boleh bawak hang pekena Laksa Mambo kat Lunas sambil kita sembang2.Aku harap penulisan hang terus diberkati Allah dan begitu jugak dengan diri dan hidup hang bro.Teruskan kupasan2 bernas serta informasi berilmu didalam blog hang.
Salam dari aku.
from : pusakaayahnda.blogspot.com


namun mysrimuara mohon beribu kemaafan atas nama perjuangan tempur maya, kita sukar untuk berjumpa.namun, mysrimuara tetap mendoakan agar BPN terus mara dengan nyalaan api kebangkitan ulung Ummah.