feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MEREKA IALAH AHLUL JANNAH KATA NIK AZIZ

mereka di bawah adalah pengikut setiaku.....kata jeneral syaitan
bapa syaitan moden yang masih lagi hidup sering dinobatkan sebagai wira dalam pakatan rakyat.mana da orang pas berani nak tegur karpal singh?mana ada bro.wa berani kerat kuku kalau ada sekarang ini.

Sabda Rasullah s.a.w:
"Setiap kamu adalah pemimpin. Dan setiap pemimpin bertanggungjawab tentang kepemimpinannya. Imam itu pemimpin, bertanggungjawab tentang kepemimpinannya. Laki-laki itu pemimpin dalam keluarganya, bertanggung jawab tentang kepemimpinannya. Wanita itu pemimpin dalam rumah tangganya, dan bertanggung jawab tentang kepemimpinannya. Khadam itu pemimpin bagi harta majikannya, bertanggung jawab tentang kepemimpinannya.
"(Bukhari dan Muslim)
tetapi mereka yang berada di saf di atas ialah golongan pemimpin yang hipokrit dan sanggup musnahkan islam.mengambil contoh terdekat apa yang berlaku di pulau pinang.lesen arak dan judi diberi secara berleluasa. lihat sahaja jumlah restoran yang menjual arak di timur laut, barat daya dan seberang perai selatan.sebelum terlupa sekitar bukit mertajam. semuanya menjual arak secara terbuka. v3 di sungai bakap dahulunya dikatakan umno sebagai punca.tapi sekarang siapakah dalangnya? bukankah ustaz maktar pkr?kenapa tidak ditutup. mereka ialah golongan manusia yang menggunakan agama untuk kepentingan politik sempit mereka. semoga Allah memberi petunjuk kepada mereka agar mereka insaf dan kembali ke perjuangan Islam sebenar bersama UMNO.