feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MEMBAZIR : PAS PUN BERMAIN BOWLING.UNTUNGKAH RAKYAT?

apakah pertandingan bowling memberikan faedah kepada islam?rakyat menderita.hadiah yang dipertaruhkan ribuan ringgit.pas semakin sekular di dalam mebawa arus liberalisme
kumpulan baju petak-petak marah yang ditegur secara keras oleh nik abduh diketuai oleh husam musa al ghuyubi.husam adalah orang suruahn anwar di dalam pas. kekalahan dr hatta dan dr mariah, adalah petanda husam akan musnah.husam musnah dalam pas, bermakna pengaruh anwar juga akan musnah

kes adun melor masih lagi tidak diselesaikan.apakah perkahwinan ini kerana nafsu ? atau hakikat kejadian lelaki.habis madu sepah dibuang.bagaimana dengan tanggungjawab nafkah dan kasih sayang?



Kejohanan bowling rebut piala Exco

KOTA BHARU, 26 April (Hrkh) - Selepas rakyat Kelantan kecewa ekoran skuad Kijang gagal menggalas Piala FA malam tadi, kerajaan negeri cuba meredakan keadaan dengan mengajak peminat beraksi pada sukan bowling pula. Biar pun berjaya membuka jaringan ulung ketika menentang Selangor di Stadium Nasional Bukit Jalil, namun tuah tetap tidak menyebelai Kelantan, apabila jaringan penalti menjadi hukuman.
Lupakan sementara bola sepak, ada baiknya sertai kejohanan Bowling Berpasukan 2009 yang menawarkan hadiah wang tunai RM3,000 serta piala anggota Exco, Abdul Fattah Mahmood.
Kejohanan itu dianjurkan Majlis Kebajikan dan Sukan Anggota Kerajaan Negeri Kelantan (Maksak) akan diadakan di Pacific Bowl, KB Mall pada 1 dan 2 Mei ini. Pemenang kedua akan mendapat wang tunai RM1,000 dan ketiga RM750. Manakala tempat keempat RM400, kelima dan keenam RM300 dan RM150. Setiausaha Maksak, Haji Zamri Ismail berkata, pemain berkumpulan yang berjaya membuat lontaran paling tinggi akan memperolehi hadiah wang tunai RM400.
Selain itu pemain juga berpeluang mendapat hadiah menerusi cabutan bertuah yang menawarkan barangan elektrik seperti mesin basuh, peti sejuk, televisyen dan basikal. Majlis penyampaian hadiah akan diadakan pada 2 Mei ini di Pacific Bowl jam 3 petang yang akan disempurnakan anggota Exco.
ulasan : pas menjadikan sukan dan hiburan sebagai asas dakwah.sampaikah dakwah melalui cara ini. sukan dalam islam hanya tertumpu kepada aktviti memanah, berkuda dan berenang.mengapakah bowling?apakah ini sunnah? kemungkinan pas akan memberi pelbagai alasan untuk mengiyakan tindakan mereka.