feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

DR MANSOR CALON PENANTI.

semalam wan azizah tidak mahukan dr mansor. tetapi malam ini jadi pula dr mansor.apakah ini muslihat.dr mansor bukan anak tempatan.tapi guan eng sukakan dr mansor menjawat jawatan tkm 1. anwar janji dr mansor akan berikan khidmat terbaik.sudahlah di dun pulau betong dia dah kalah.sekarang pertaruhkan di penanti pula.orang kalah yang anwar pertaruhkan.dengan kata lain malik itik dan maktar langsung tiada harapan la nak mimpi jawatan tkm1.ustaz hamdan langsung tiada dalam diari guan eng.
pas permatang pasir adalah budak suruhan anwar.ustaz salleh man pun tahu perangai anwar.mengapa pas mampu bertahan dengan dap dan pkr ? sedang mereka tahu kedua-dua rakan mereka ini bertindak kejam ke atas pas.semuanya kerana wang dan bukan islam.

28/4/09.12.10 MALAM.blogger baru sahaja selesai mendengar intipati ucapan anwar di yayasan aman penanti tadi.agakan blogger tepat iaitu anwar mengaitkan cerita yang menjurus kepada masalah bn, tindak tanduk tok jib, kisah fairuz yang membuktikan beliau tidak bersalah dan pelbagai alasan politik bodoh yang anwar bangkitkan.ramai jugalah yang hadir. anwar seperti tiada idea dalam berceramah.isu yang sama.pendekatan yang berbeza.dendam ditambah.anwar memilih bukan anak tempatan.bagi anwar letak tunggul kayu pun rakyat penanti akan sokong.ini bermakna modus operandi bukit gantang akan digunakan.jika ini berlaku, maka ramai lagi yang bukan anak tempatan akan anwar letak mewakili pkr dalam election 13.blogger akan ulas kisah selanjutnya.......blogger perlu berehat seketika.jalan pun sesak nak balik tadi.letih gila............