feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

TAMATNYA SATU PERHIMPUNAN.KUATKAH UMNO?

blogger gembira dan juga berfikir panjang selepas perhimpunan tamat.gembira pertama kerana 2 bekas pm akan membantu pm baru.kedua, pak lah amat merendah diri dan tawaduk dalam ucapan.ketiga, pak lah memaafkan segalanya.

blogger berfikir, bolehkan umno di reformkan atau di transform kan?pemilihan mkt dan semua jawatan tertinggi dijalankan di peringkat bahagian.persoalannya, pemilihan peringkat cawangan pun bercelaru.macam mana anak muda yang cerdik di kampung nak naik ke pentas politik membawa arus perdana , sedangkan mereka di tolak oleh umno.

tun m pernah kata buang tongkat.pendekatan tun m di tiru anwar bulat2.anwar bawa misi semua sama di malaysia.dengan kata lain hak istimewa perlu dihapuskan.janji anwar dipercayai oleh kaum cina dan india.apakah di selangor menjadi kenyataan?sekarang ini semua pendekatan anwar ibarat menyuruh orang melayu buang tongkat.

nasihat blogger, penceramah umno perlu berhati hati dan jangan terlalu bercakap soal perkauman.ingat! umno juga perlu jaga hak cina dan india.blogger ingin ucapkan tahniah kerana pembahas usul di perhimpunan , matang kali ini.tak kalut dan tak terlalu kemelayuannya.

kita perlu ingat, melayu berpecah.cina dan india bersatu.pas dan pkr janji serah segalanya pada cina dan india.so, kita pun serah jugalah.asalkan umno perintah.biar padan muka melayu pas dan pkr.daripada mereka serahkan, biar kita serahkan.lihat cara tun m kawal sokongan cina dan india pada bn.ambil iktibar ini.selamat berjuang!!!!!!!!!takbir!!!!!bukit gantang akan buktikan perpaduan melayu, cina dan india