feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MEREKA PENENTANG ISLAM

NIZAR DAN KUNCU-KUNCUNYA MENGHINA KETENTUAN ALLAH DI DALAM AL QURAN.APA LAGI YANG BOLEH DIKATAKAN MELAINKAN MEREKA INI GOLONGAN PENENTANG ISLAM DAN MUNAFIK MELLINIUM.
DAH LETIH BERSANDIWARA.MISBAHUL KELIHATAN LETIH.TENGOK MUKA AKU DAH BERBULU.MANA IDAKNYA, HAMBAT HARTA DAN KUASA MACAM FIRAUN.

Suatu hari Syaidina Ali a.s ditanya tentang perbezaan antara ilmu dengan harta, lalu beliau menjawab seperti berikut:-

1. Ilmu adalah warisan dari nabi-nabi sedangkan harta adalah warisan dari Firaun, Syidad dan Namrud. -INI YANG NIZAR KEJARKAN)

2. Orang yang berilmu banyak mempunyai kawan , sedangkan orang yang berharta akan banyak musuh.( INI YANG NIZAR CARI-CIPTA MUSUH DENGAN UMNO)

3. Ilmu kalau di berikan kepada orang lain ia akan bertambah, harta jika diberikan kepada orang lain pasti akan berkurang. ( INI YANG ADA PADA NIZAR)

Orang berilmu disebut "kariim" (mulia), sedangkan orang kaya disebut bakhil" (kedekut)-MEMANG KEDEKUT PAHIT.NIZAR JARANG MENDERMA PADA ORANG SUSAH)

4.Harta mesti dijaga takut dicuri atau hilang, Ilmu dia akan menjaga kita. (TENGOK KES RUMAH MB DAN TOYOTA CAMBRY)

5.Orang yang berharta akan dihisab, sedangkan orang berilmu mendapat syafaat. ( INILAH NIZAR.
6. Harta pasti akan rosak dimakan zaman, sedangkan ilmu tidak. ( CAMBRY NIZAR NAMRUD)
7.Harta akan mengeraskan hati, ilmu akan melembutkan hati. ( TENGOK APA YANG BERLAKU.KERANA AK ELAUN MB, PENGERUSI GLC, DISANJUNG, NAIK KERETA CAMBRY DAN RUMAH BESAR DAN BERFOYA-FOYA , NIZAR TAK PERCAYA PADA ALLAH)
8.Orang berharta akan mengaku sebagi tuhan, orang berilmu pasti akan mengakui dirinya hamba Allah SWT.( ITULAH NIZAR YANG RASA DIRINYA TERAMAT BAIK)