feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

ANTARA 2 LAWAN ISMAIL SAFIAN

ismail safian tidak boleh terus senyum sekarang.beliau perlu serius untuk mengemudi kemenangan di Bukit Gantang.beliau perlu faham bahawa sekarang bukanlah waktu untuk beramah mesra sahaja.sekarang ialah waktu bekerja dan menambat hati rakyat sambail berperang secara berhemah.
Ghairah tidak salah.tetapi keghairahan perlu diselaputi dengan keyakinan untuk menang.Teruskan perjuangan wahai Ismail Safian.

1. Ustaz Idris Ahmad adalah salah seorang calon PAS yang sedang dipertimbangkan oleh pucuk pimpinan parti. Tak tahu kenapa beliau dibypass oleh pucuk pimpinan PAS in favor of Allahyarham Roslan Shahrum kat Parlimen Bkt Gantang masa PRU12 dulu dan dihantar bertanding di Parlimen Jerlun. Ustaz Idris tewas kepada Mukhriz Mahathir dgn majoriti 2,205 undi.


2. Ada seorang lagi calon yg berkaliber, IMO. Dr Jamnul Azhar bin Hj Mulkan, seorang Dr Perubatan Lulusan daru Universiti AlAzhar Mesir. Selalu keluar dalam TV9 program Halaqah.. dan selalu menjadi penceramah di Masjid, Surau di seluruh Malaysia, Singapura dan Indonesia.. Sekarang ni dia dok sibuk dengan program kemanusiaan di Gaza Palestine. Sebelum ni dia doktor kerajaan di Perlis, baru lagi habis kontrak dengan Hospital Kerajaan di Perlis, ada klinik sendiri di Alor Star dan kalau tak silap di Changkat Jering pun ada kliniknya.