feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

KHAS BUAT KEPIMPINAN PKR YANG SUKA MAKAN LUAR.AJAR ISTERI ANDA SUPAYA ANDA TAK MAKAN LUAR LAGI

MEREKA SEMUA BERKAHWIN DENGAN ORANG MUDA.MEREKA TAHU NIKMATNYA BERKASIH SAYANG DENGAN ORANG MUDA.CUMA MEREKA BERKAHWIN SECARA SAH DAN SEMUANYA SAH. ELIZ PUN TAHU NIKMATNYA BERKASIH SAYANG DENGAN ORANG MUDA.LEBIH-LEBIH LAGI DATANG DARI PARTI YANG SAMA DAN MEMPUNYAI KETUA PARTI YANG PUN LEBIH KURANG SAMA.TAPI ELIZ TAK SAH!!!!!!!!!!!JAHAT!!!!!!!!!TAK MALU!!!!!!!BLOGGER TAK KATA ELIZ MELAPAU.TAPI ELIZ YANG CAKAP SECARA TAK SENGAJA DALAM KENYATAAN MEDIANYA SEMALAM (17/2/09)


TEKNIK INI KHAS MYSRIMUARA HADIAHKAN UNTUK YANG DAH BERUMAHTANGGA.DAN BUKAN UNTUK AHLI PKR YANG KAKI SEKS DEPAN ATAU BELAKANG ATAU YANG SEWAKTU DENGANNYA.

Teknik Cakar Harimau

Langkah pertama dalam urutan cakaran harimau ialah seseorang isteri perlu mengurut tengkuk suami mereka dengan penuh kasih sayangmemandangkan bahagian itu terdapat banyak urat tegang yang perludiuraikan.

Langkah kedua pula, kata beliau, ialah mengurut pada bahagian bahuhingga ke lengan dan diikuti

langkah ketiga dengan membuat `jemput-jemput' pada bahagian tulang belikat.

Langkah keempat dan kelima merupakan sentuhan yang cukup penting dan perlu kreatif dan ia dimulai dengan `cakaran harimau' - menggunakan kuku yang telah dipotong bermula dari bahagian tengkuk membawa kepinggang.Cakaran itu hendaklah diselang-selikan dengan urutan labah-labah,bermula dari pinggang hingga ke bahagian tengkuk.

Perlu diingatcakaran itu hendaklah berupa cakaran manja dan dilakukan denganpenuh kasih sayang

Langkah keenam ialah dengan menggenggam kedua-dua tapak tangan dankemudian tepuk-tepuk pada bahagian belakang badan suami dari atashingga ke pinggang.

Langkah ketujuh sebenarnya merupakan satu `bonus' tambahan di mana setelah diurut, suami berasa tenang dan seronok.Selepas itu, bisikan kalimah sayang ke telinga suami seperti `Saya cinta padamu'.