feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

KERANA ANWAR AL JUBURI PERAK KACAU BILAU

ANWAR ADALAH PELOBI YAHUDI SEWAKTU MENJADI TPM.LIHAT SAHAJA CARA GOSOKAN JANGGUTNYA.....GATALLNYAAA DIA
INI YANG ANWAR SUKA...NAUZUBILLAH.TAK CUKUP KE KAUM HAWA DI DUNIA

"MARI BANG NUAR......SAYA TUNGGU AWAK.....ASTAGHAFIRULLAH
Pengerusi BBC, YB Khalil Idham Lim baru sahaja menghubungi teman, memberitahu keadaan yang berlaku kepada 2 exco Perak tidak perlu dibimbangkan. Tidak akan berlaku sebarang loncatan, mahupun lompatan. Kerajaan Perak tetap kukuh dengan majoriti lebih dari 1 ahli. (MENGAPA KELUARKAN KENYATAAN KUKUH DENGAN MAJORITI LEBIH 1SAHAJA.NAMPAK SANGAT ADA YANG NAK LOMPAT.) Jangan bimbang ! kata beliau menutup bicara. TP -Alhamdulillah Amin... walau macam manapun yeop... jangan dok seghonok sangat... depa tunggu hangpa buat silap je... masih awal lagi untuk hangpa berehat... malam masih panjang... esok masih ada... beringat sebelum kena... Yang lali selalunya kita, musuh takkan lalai menunggu kita berbuat lalai... Hangpa paham ka dak...??? ( KENYATAAN YANG TIDAK STABIL DAN SEPERTI BANYAK YANG DISOROKKAN)
Posted by Topengperak_Xinwugi® at 10:53 PM 0 comments Perak: Malam Yang Mendebarkan - malaysiakini 2 Exco Perak diura-urakan bakal keluar parti (PKR) malam ini untuk menyertai UMNO. Pasukan Khas UMNO juga sedang cuba melakukan apa saja untuk membawa YB Nasarudin (Bota) kembali kepada UMNO bagi mencukupkan bilangan kerusi BN untuk membentuk Kerajaan Perak yang baru secepat mungkin.
Perakexpress.com melaporkan Jamaludin Mohd Radzi (PKR - Behrang) dan Kapt. (B) Mohd Osman Mohd Jailu (PKR - Changkat Jering) telah ditahan oleh SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia) dan military police. Kedua-duanya dipercayai sedang berada di Pekan, Pahang bersama Dato' Seri Najib Razak. Petugas AMK sedang mengawasi kediaman YB Nasarudin di Bota berikutan khabar tentang cubaan menculik ADUN Bota itu untuk misi pembentukan kerajaan BN Perak. Nasarudin dikatakan mendapat tawaran jawatan Menteri Besar jika sedia kembali bersama UMNO.

ULASAN : BAGI BLOGGER , UMNO PERAK TOLONGLAH JANGAN TERIMA 2 AHLI PKR YANG BERMASALAH INI.IA AKAN MENIKAM UMNO.