feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

PAKATAN RAKYAT PERAK BERPECAH


SETIAUSAHA Agung DAP Lim Guan Eng meminta Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat(PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim memastikan pemimpin parti itu lebih berdisiplin dalam usaha mengekalkan Pakatan Rakyat terus diterima rakyat. "Anwar harus memastikan pemimpin-pemimpin PKR lebih berdisiplin," katanya mengulas soalan wartawan berhubung terdapat beberapa pemimpin PKR bergaduh dengan pemimpin PAS di Perak baru-baru ini yang boleh menjejaskan peluang Pakatan Rakyat untuk menang pada pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu pada 17 Januari ini. (HEBAT!!!! GUAN ENG BOLEH ARAH ANWAR AL JUBURI..NAMPAK SANGAT ANWAR KULI GUAN ENG)
Lim yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang berkata Pakatan Rakyat akan melihat sejauh mana pergaduhan yang timbul antara pemimpin-pemimpin berkenaan dan akan mencari jalan bagi mengatasinya. "Saya rasa mungkin satu atau dua pemimpin PKR yang bergaduh dengan PAS. Pakatan Rakyat akan lihat sejauh mana perkara itu (pergaduhan) dan akan mencari jalan untuk mengatasinya," katanya pada sidang akhbar di pejabatnya di sini hari ini.(BUKAN SEORANG DUA GUAN ENG, TAPI SEMUA.SEBAB TAMAK KUASA NAK BOLOT TANAH DAN WANG NEGERI PERAK)
KESIMPULAN : PAS ADALAH KULI DAP.DAP PULA RAJA KEPADA PKR.ANWAR HANYA MENJADI PANGLIMA LIM KIT SIANG.JADI SAHLAH?ANWAR ADALAH HAMBA DAP.BACUL DAN JUAL PERJUANGAN.