feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

TAHNIAH PAS PULAU PINANG!! , I DANCE BUKTI KEPIMPINAN AMAR MAKRUF NAHIR MUNGKAR GUAN ENG.

Bermula esok (20/12/08) Lim Guang Eng akan memulakan program usrahnya di New World Park dan berakhir di Queensbay Mall pada 27 Disember, progran usrah ini dinamakan I-dance, yang peliknya orang PAS Pulau Pinang sudah tidak setuju lagi. Maka dilakukan demonstrasi pada hari ini dan juga minggu lepas. Jika PAS tidak setuju siapa yang setuju? maknanya adakah Timbalan Ketua Menteri yang bernama Fairuz tu dan Exco Melayu beragama islam dari PKR jadi tukang angguk sahaja dalam kabinet negeri pimpinan DAP.(INILAH BUKTI PAS DIBANGSATKAN OLEH DAP.BODOH, BANGSAT PUNYA PAS PULAU PINANG.JADI KUDA DAN LEMBU DAP.PENAKUT!!!MANA JIHAD KAMU PAS?TAK KAN DENGAN DEMO JER.KENAPA TAK BERARAK KE RUMAH GUAN ENG ATAU BERTEMPUR DI MAJLIS BERKENAAN.HALANGLAH KEMUNGKARAN!!!HALANGLAH WAHAI PAS BODOH, LAKNATULLAH)
KATA-KATA KETUA DEWAN PEMUDA PAS PULAU PINANG
"Jika kerajaan negeri ingin meneruskan tarian jalanan itu, maka kami tidak mempunyai pilihan selain mengadakan protes jalanan... ini baru adil untuk kerajaan dan umat Islam di negeri ini". kata ketua Dewan pemuda PAS Pulau Pinang iaitu Mohamed Hafiz Mohd Nordin, beliau juga berkata:"Kita tidak menghalang kerajaan negeri untuk menganjurkannya tetapi syaratnya jangan libatkan remaja Islam."Kalau nak buat untuk bangsa dan agama lain, silakan," kata beliau kepada pemberita selepas mengadakan demonstrasi membantah penganjuran tarian itu di sini."Kami telah melayari laman-laman web berkaitan dengan I-Dance dan mendapati ada elemen-elemen yang boleh menyebabkan masalah sosial di kalangan golongan muda," katanya seperti dipetik Mstar.
ULASAN : BOLEH JUAL PUNGKUQ LA..... HAFIZ.KAMU NI MEMANG DAJJAL CINA DAP.KAMU YANG SOKONG DAN TIDUR SATU SELIMUT DENGAN DAP.WAT PE NAK MARAH.BAGUSLAH LA TU.INILAH AMAR MAKRUF NAHIR MUNGKAR CIPTAAN DAN DIDIKAN PAS.DALAM MASJID BUKAN MAIN HEBAT BERKULIAH.LUAR,HILANG TELUR.....BOLEH JAHANNAMLAH DPP PULAU PINANG.CAKAP MACAM ORANG GILA.PELAK PUNYA PAS TIDUR DENGAN KAFIR.