feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

.PULAU PINANG PUSAT MAKSIAT.SYABAS!!! KEPALA HOTAK GUAN ENG


Lim Guan Eng yang menerajui negeri dibawah pakatan rakyat secara (CAT). competency, accountability, transprency. "Amal Makruf Nahir Mungkar"


CONTOH TEPAT AMALAN AMAL MAKRUF NAHIR MUNGKAR GUAN ENG, RAMASAMY DAN FAIRUZ.


Ajk Bertindak Pusat Hiburan Pulau Pinang kesal sikap penguasa pusat hiburan Pulau Pinang semakin hari semakin berani melanggar syarat-syarat pusat hiburan yang disyaratkan kepada mereka.Terkini 132 remaja bawah umur berpesta dengan menari dan meminum arak di Hi-Tech Bistro & Pub G-113 Megamall Bandar Perai Jaya Seberang Perai Tengah Pulau Pinang.

BERITA PENUH AMAL MAKRUF NAHIR MUNGKAR GUAN ENG

BUKIT MERTAJAM 16 Nov. - Keasyikan 132 remaja bawah umur berpesta dengan menari dan minum arak di sebuah pusat hiburan di sini akhirnya membawa padah apabila mereka ditahan dalam satu serbuan di sini semalam.Dalam serbuan kira-kira pukul 3.30 petang, remaja berusia antara 11 dan 20 tahun itu ditahan di pusat hiburan yang terletak di pusat beli-belah Megamall Pulau Pinang.Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah, Asisten Komisioner Dr. Mohamed Shah Hussin Shah berkata, remaja yang ditahan terdiri 106 lelaki manakala 26 lagi remaja perempuan yang rata-ratanya masih bersekolah.

Menurut beliau, dalam serbuan yang disertai 30 anggota dan pegawai itu, empat pekerja pusat hiburan berkenaan berusia lingkungan 30-an turut ditahan.''Selepas mendapat maklumat wujud penganjuran disko setiap hari Sabtu di sini, polis melancarkan serbuan dan mendapati pelanggan mereka turut terdiri daripada pelajar sekolah.''Malah, ada remaja terbabit termasuk perempuan yang ditahan mengaku meminum arak," katanya kepada pemberita ketika ditemui di lokasi serbuan.

Mohamed Shah menambah, polis turut menemui senjata seperti pisau dan cota selain plastik kecil berisi pil dipercayai dadah yang digunakan sepanjang pesta tersebut.Beliau tidak menolak kemungkinan pengunjung pusat hiburan berkenaan mencampakkan pil ke lantai selepas menyedari polis membuat serbuan.''Remaja yang ditahan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah SPT untuk diambil keterangan dan dilepaskan selepas polis menghubungi keluarga mereka," jelasnya.Beliau berkata, polis masih menyiasat pemilik pusat hiburan berkenaan dan orang ramai yang mempunyai maklumat diminta menghubungi polis untuk membantu siasatan. Katanya, empat pekerja pusat hiburan yang ditahan kini disiasat mengikut Seksyen 6(1)(a) dan 6(1)(b) Enakmen Hiburan dan Tempat-tempat Awam

ULASAN : HARI INI SERANG, ESOK DAH BUKA.SIAPA PEMILIK PUSAT HIBURAN INI?KAFIRKAN.KETURUNAN SAMA DENGAN DAP.YANG JADI MANGSA ORANG ISLAM.HEBATLAH GUAN ENG JAHANAMKAN ISLAM.ARAK MACAM AIR MINERAL SEKARANG DI PULAU PINANG.MURAH SANGAT.