feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

TIDAK CUKUP HANYA DIHARAMKAN HINDRAF, TETAPI TARIK TARAF KERAKYATAN MEREKA DAN HANTAR PULANG KE NEGARA ASAL MEREKA

Pic 1 : Anwar adalah hero Hindraf dan pejuang Hak Asasi Hindraf.Masa jadi TPM dulu dialah yang melaga-lagakan India dengan Melayu.Ingat!!!! peristiwa Kg Rawa.....
Pic 2. Speaker Perak diberikan kepada yang seketurunan dengan Hindraf.Di Malaysia tanpa mengira kasta mereka diberikan kuasa.Cuba mereka balik ke negara asal.Apakah dia dapat menjadi Speaker?

KUALA LUMPUR 15 Okt. – Kerajaan hari ini mewartakan Hindu Rights Action Force (Hindraf) sebagai sebuah pertubuhan haram, satu tindakan yang menetapkan penglibatan sesiapa juga dalam pertubuhan itu merupakan satu kesalahan dari segi undang-undang.


Blogger berpendapat, Hindraf bukan hanya diharamkan, tetapi semua pemimpin dan pengikut mereka perlu dihantar semula ke negara asal kerana mereka menjunjung perjuangan Gandhi.Kita tidak menidakkan perjuangan Gandhi , tetapi Hindraf perlu ingat mereka berada di bumi mana.Orang Melayu telah melakukan satu KESILAPAN BESAR dengan memberikan hak kerakyatan kepada bukan bumiputra satu ketika dahulu sehingga akhirnya mereka pula yang ingin menghalau Melayu dan menuduh Melayu Pendatang.Walaupun PAS bersetuju bahawa Melayu memang pendatang, namun hanya Melayu PAS sahaja yang pendatang.Hj Hadi pendatang, Nik Aziz pendatang dan semua ahli PAS pendatang.Maka, oleh sebab itu, kaum pendatang ini tiada buminya sendiri dan mereka perlu kembali ke tanah asal usul mereka.Blogger berharap agar pihak kerajaan menimbang agar mengambil tindakan kepada semua pemimpin Hindraf dan para pengikutnya supaya mereka bukan lagi bergelar WARGANEGARA MALAYSIA.Biarlah mereka menjadi warganegara asal mereka dan tunjuklah samseng mereka di negara asal mereka.