feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

HINDRAF,INDIA DAN KURANG AJAR TERHADAP ISLAM

BARISAN KAUM INDIA MAKKAL SAKHTI YANG MENGHINA ISLAM DAN MAHUKAN ISLAM MUSNAH DI MALAYSIA.DIBELAKANG MEREKA ADA ANWAR IBRAHIM IAITU MANUSIA YANG BERHATI ABU LAHAB
KURANG AJAR DAN BIADAP DI DALAM HARI KEBESARAN UMAT ISLAM.PERKARA YANG PERLU DISEDARI OLEH KAUM INDIA IALAH AIDILFITRI BUKAN HANYA UNTUK UMNO TETAPI UNTUK UMAT ISLAM.PERBUATAN KURANG AJAR INI TELAH MENCALIT KEBURUKAN UNTUK KAUM INDIA DAN MENGHINA ISLAM.
BENARKAH INDIA MALAYSIA MISKIN?BAGAIMANA DENGAN SAMY VELLU DAN GOBALAKRISHNAN, XAVIER DAN BEBERAPA PEMIMPIN KANAN DAP.APAKAH MEREKA MENGHABISKAN GAJI MEREKA UNTUK MEMBANTU KAUM INDIA YANG MISKIN?BOLEH CAKAP AJERLAH PELAK HINDRAF NI.

ANWAR ADALAH WIRA DAN TUHAN HINDRAF.


Kawan blogger ada maklumkan kepada blogger selepas insiden rumah tebuka Pak Lah di PWTC yang tlah dicemari oleh perbuatan biadap sekumpulan kaum India yang menggelarkan diri mereka Hindraf bahawa Hindraf membayangkan Anwar sebagai dewa penyelamat.Hindraf sebuah pertubuhan haram yang tidak pernah berdaftar dan ditubuhkan kononnya memperjuangkan nasib kaum India yang sebenarnya diketepikan oleh kaum mereka sendiri.Keinginan Hindraf untuk mendapatkan status samarata dengan kaum Melayu adalah mesej utama perjuangan mereka dan mereka sebenarnya ditaja sepenuhnya oleh Anwar b Ibrahim seorang yang menganut Islam tetapi perangai kurang sikit macam ABU LAHAB.Hakikat yang sebenar berlaku para penyokong Hindraf telah membuat bising dan kacau semasa Majlis Rumah Terbuka Perdana Menteri dan para menteri kabinet di PWTC . Kehadiran anggota-anggota seramai lebih kurang 1000 orang telah menjerit-jerit dan membuat bising tatkala PM sedang menerima tetamu. Inilah akibatnya jika Melayu berpecah belah dan menjadi lemah. Kaum asing dengan megahnya membuat pelbagai tuntutan yang sedikit sebanyak menghakis ketuanan Melayu yang menjaga Agama Islam di Malaysia. Berikut ialah antara komen menarik yang blogger ingin paparkan di sini dari :

http://www.topix.net/forum/world/malaysia/TODLC16TGBBUQIMSF

"hindraf ni kumpulan pengganas dan ekstremis. tak sesuai hidup di malaysia. kacau sana, heboh sini. lepas tu mengadu kat syarikat hindia timur inggeris dia. ntah apa2 lah. kalau tengok orang2 india muslim kat malaysia ni, semua tenang dan makmur je. muslim yg baru datang dari india pun dapat hidup senang kat malaysia ni. siap boleh bukak restoran banyak2 lagi. tak kecoh pun. ini belum lagi pegang kuasa, kalau dah ada kuasa esok ni, puak ini akan buat huru-hara kat malaysia yg aman tenteram ni. sepatutnya anasir2 macam ni kita benteras awal2. baru malaysia boleh aman. "

"Kerana Ihsan Orang Melayu:- taraf hidup k-e-l-i-n-g jauh maju dari bangsa diorang di India.- k-e-l-i-n-g dapat membina patung HINDU di batu caves, padahal ini negara2 Islam.- kuil Hindu lebih banyak dari Masjid Islam padahal ini negara2 Islam.- orang k-e-l-i-n-g pemilik saham yang besar di syarikat seperti Air Asia, Maxis, Astro, Perencah Kari, dan banyak lagi.- kalau orang Melayu mengamalkan pembersihan etnik, orang pertama yang mampus sepatutnya golongan k-e-l-i-n-g tapi orang Melayu amat baik hati, ramai pula orang k-e-l-i-n-g yang jadi engineer, doktor, akauntan, polis, tentera, sampailah k-e-l-i-n-g menjadi peguam yang menderhaka lalu ditangkap ke ISA.

Sedarlah wahai pendatang asing,baik kamu cina mahupun india,berterima kasihlah kamu kepada orang Melayu,tanpa baik hati orang Melayu,hidup kamu jauh lebih merempat dari negara asal kamu,ingat,kenangkan budi sikit.Ini tanah Melayu.Kami berkuasa di tanah kami.Kalau kamu tak suka,keluarlah dari bumi emas ini,pulanglah ke negara asal mu,negara kamu yang sedang dilanda kemarau, kelaparan, kemiskininan, penindasan,ini MALAYSIA,negara yang aman,negara Islam !!!Ingat,kalau kamu fikir kamu mahu bunuh orang Melayu dalam masa 7 hari,kami orang MELAYU boleh bunuh kamu k-e-l-i-n-g dalam masa 1 malam sahaja 1 tanah melayu.Kenang budi sikit.