feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

MEMANG JAMBU BUDAK INI....PATUTLAH ANWAR GERAM....

APAKAH INI PERHIMPUNAN PENYOKONG KAUM LUTH??
KALU DIALAH YANG BERNAMA MOHD SAIFUL BUKHRI AZLAN (BERBAJU BIRU) MEMANGLAH JAMBU DAN MENJADI KEGILAAN LELAKI YANG SUKA KEPADA LELAKI

Pada 28/6/08 jam 1745 satu report di Hospital Kuala Lumpur oleh Mohd Saiful Bukhri b Azlan ( 850706-01-5687) berumur 23 tahun . Kandungan report seperti berikut :
" Saya Mohd Saiful Bukhri b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya .Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya.Kejadian terakhir berlaku pada 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jalan Setia Kasih, Kuala Lumpur.Oleh itu tujuan lapoan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan ke atas saya.Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas dikhalayak ramai.Majikan saya ialah Dato' Seri Anwar Ibrahim Ketua Umum PKR"
Pengadu ialah pembantu peribadi DSAI, saya ulang pembantu peribadi DSAI.Saya tak terkejut dengan cerita ini kerana kes terdahulu pun semua sedia maklum bahawa ada unsur keraguan dan ternampak seperti memang Anwar ini peliwat.Yang peliknya pembangkang marah. Kalau isu Raja Petra buat akuan bersumpah, mereka kata ok plak. Tapi, budak ni yang kena liwat, buat report mereka kata fitnah. Kita tunggu jawapan DNA. Bayangkan kalaulah jika benar DNA Anwar ada bersama Saiful apa pula lagi alasan pembangkang. Takkan polis ambil sperma anwar dan bulu dia masa anwar tidur. Habis tu konspirasi apa lagi. Apapun kita tunggu siasatan polis. Takkan ada pokok yang bergoyang tanpa angin atau monyet di atasnya. Bila kes macam ni berlaku, PKR buat cerita baru kata Anwar di ugut bunuhlah, konspirasi Najib lah dan BN nak buat kacau. Macam-macam hal pembangkang. Bukankah PKR banyak samseng dari dalam dan luar negara. FAIRUZ TKM PULAU PINANG PUN MAHAGURU.APA TAKUT.....MINTA FAIRUZ JADI PENGAWAL PERIBADI SAT.MAHAGURU MESTI KEBALKAN.OK KITA TUNGGU.....