feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

NALLAKARUPPAN TUDUH ANWAR PEMBOHONG

DAHULU NALLA MERUPAKAN SAHABAT ANWAR.BAYANGKANLAH NALLA PUN DIBOHONGI ANWAR.NALLA BERJUANG KERANA ANWAR SEHINGGA BELIAU SANGGUP DIPENJARAKAN.APATAH LAGI KAUM INDIA LAIN YANG BUKAN SAHABAT ANWAR.ANWAR BERBOHONG KEPADA KAUM INDIA DAN KAUM INDIA RELA DIRI MEREKA DIBOHONGI.....
Presiden Parti India Bersatu Malaysia (MIUP) Datuk KS Nallakarupan hari ini mencabar Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim supaya mendedahkan apa yang telah dilakukannya untuk kebaikan masyarakat India sewaktu beliau berada dalam kerajaan dahulu.Beliau berkata, Anwar perlu menyatakan apakah sumbangannya kepada masyarakat India terutama ketika beliau memegang jawatan timbalan perdana menteri dan menteri kewangan.
Nalla berkata, berdasarkan kepada hubungan akrabnya dengan Anwar selama lebih 30 tahun, "saya tahu benar bahawa beliau hanya berbohong kepada masyarakat India sekarang, semata-mata untuk mendapatkan undi mereka sahaja"."Saya berharap beliau akan berhenti dengan segera permainan politiknya untuk menipu masyarakat India.

"Dan kepada masyarakat India, saya berharap mereka akan menyedari bahawa Anwar - yang tidak berbuat apa-apa untuk mereka ketika beliau (Anwar) sepatutnya berbuat demikian - tidak akan berbuat apa-apa untuk mereka sekarang," tambahnya.
ULASAN :SUDAH TERANG DAN TIDAK PERLU BERSULUH BAHAWA ANWAR PEMBOHONG.TAK LAMA LAGI ANWAR AKAN MEMBOHONGI KAUM CINA PULA.TUNGGU.....