feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

AMANAT HAJI HADI = AMANAT YAHUDI

HJ HADI-LULUSAN AGAMA YANG BERFIKIRAN SEMPIT
Makna kafir mengkafir ialah kemuncak perlakuan jahat kerana apabila seseorang Islam dikafirkan bermakna kehormatan, harta-benda, darah dan nyawanya halal untuk diceroboh.


Agenda pelampau agama dalam pertubuhan politik PAS di Malaysia sama seperti agenda Yahudi di Timur Tengah yang cuba menghancurkan umat Islam. Tindakan mereka ialah;


1.Mangkafirkan seluruh orang Islam sejak kurun ke-4 Hijrah

2.Mengkafirkan sesiapa yang tidak bergabung dengan jemaah mereka, bukan sahaja di Mesir tetapi di seluruh pelusuk dunia.

3.Mengharamkan pengajian sejarang Islam dan kitab-kitab feqah

4.Mengkafirkan orang yang melakukan apa juga maksiat walaupun perkara kecil seperti memakai tali leher

5.mengharamkan kemasukan ke sekolah-sekolah dan pusat pengajian ilmu atas alasan berpandukan firman Allah yang bermaksud "Dialah (Allah) yang mengutuskan dalam kalangan orang-orang Arab yang ummiyin; seorang rasul (Nabi Muhammad s.a.w) dari bangsa mereka sendiri"Namun mereka tidak menerima pakai maksud forman Allah yang berikutnya iaitu "Yang membacakan kepada mereka ayat Allah (yang membuktikan keesaan Allah dan kekuasaannya) dan membersihkan mereka (dari iktikad yang sesat) dan mengajar mereka kita Allah (Al Quran) dan hikmah (pengetahuan yang mendalam mengenai hukum syarak)

6.Bekerja dengan rancangan dan program-program musuh Islam. Seandainya bangsa Yahudi mempunyai muslihat untuk mendirikan sebuah negara berkhalifahkan pemimpin Islam iaitu seseorang yang sesuai untuk mencapai hasrat jahat mereka (Yahudi) maka tiada halangan daripada mencampuri rancangan dan program mereka.


Masih percayakah anda ahli-ahli PAS Pulau Pinang ????